printlogo


کد خبر: 214745تاریخ: 1399/6/22 00:00
مدافع تیم ملی و باشگاه ترکیه‌ای برای هم شرط گذاشتند
پیشنهاد تمدید در جیب حسینی

مجید حسینی این روزها به یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران تبدیل شده و باشگاه‌های بزرگی در ترکیه و خارج از آن دنبال جذب او هستند. حسینی در سن ٢٠ سالگی به یک چهره در استقلال تبدیل شد و نمایش موفق او در فوتبال ترکیه می‌تواند این مدافع را به یک باشگاه بزرگ اروپایی برساند، انتقالی که ممکن است همین تابستان نهایی شود. 
مجید حسینی بازیکنی است اهل جنوب شهر تهران، او در تیم‌های رده پایه سایپا و استقلال فوتبال خود را آغاز کرد و بعد از نیم فصل حضور در راه آهن در لیگ پانزدهم، دوباره به استقلال برگشت و در زمان سرمربیگری منصوریان به مهره ثابت دفاعی آبی‌ها تبدیل شد و در کمتر از دو سال به ترکیب ثابت تیم ملی هم رسید.
مجید حسینی بازیکنی است که با خوش شانسی و بعد از مصدومیت روزبه چشمی در جام جهانی فرصت بازی پیدا کرد و درخشش او در این تورنمنت باعث شد او در نقل و انتقالات تابستانی سال ٢٠١٨ از استقلال جدا شود و با باشگاه ترابزون اسپور قرارداد امضا کند. نمایش دو ساله حسینی در ترابزون اسپور آنقدر چشمگیر بوده است که نام این بازیکن به عنوان یکی از اهداف باشگاه برای انتقال به تیم‌های بزرگ اروپایی مطرح شود.
مجیدحسینی چند ماه قبل قرارداد خود را با ترابزون اسپور با دستمزد سالیانه ۶٠٠ هزار دلار تمدید کرده است اما به نظر می‌رسد این قرارداد صرفاً زمینه‌ای است برای یک انتقال بزرگتر. چرا که این باشگاه ترکیه‌ای تصمیم دارد مدافع ایرانی خود را به یک باشگاه بزرگتر ترانسفر کند. موضوعی که در باشگاه‌های اروپایی اهمیت دارد این است که آنها به راحتی بازیکنان باکیفیت خود را از دست نمی‌دهند و همیشه سعی می‌کنند مبلغی را به عنوان رضایتنامه یا حق انتقال آنها دریافت کنند. مسأله‌ای که این روزها ترابزون‌اسپور هم مد نظر ندارد و می‌خواهد به بهترین شکل درآمدزایی کند.
گویا باشگاه ترابزون اسپور برای تمدید قرارداد مجید حسینی، با این بازیکن وارد مذاکره شده است. رسانه‌های ترکیه خبر داده‌اند که پس از ناکامی باشگاه ترابزون برای ترانسفر مجید حسینی به باشگاه سمپدوریا، حالا مسئولان این تیم در تلاش هستند تا قرارداد مدافع ایرانی خود را تمدید کنند. بنا بر روایت رسانه‌های ترکیه، پس از اینکه باشگاه ترابزون اسپور سخت در تلاش بود تا مجید حسینی را به ایتالیا ترانسفر کند، اکنون و پس از رخ ندادن این اتفاق، آنها به دنبال این هستند قرارداد حسینی را تمدید کرده تا مانع از جدایی رایگان این بازیکن ایرانی در فصل آینده شوند.
با جدی شدن مذاکرات باشگاه سمپدوریا برای جذب مجید حسینی، مسئولان ترابزون اسپور به دنبال جانشینی برای این مدافع ایرانی بودند و حتی موفق شدند مروان داکاستا مدافع ملی‌پوش مراکشی را نیز به خدمت بگیرند اما عدم توافق با سمپدوریا باعث شده انتقال حسینی به این باشگاه فعلاً منتفی شود. با این روند، مدیران ترابزون اسپور حسینی را به میز مذاکرات فراخوانده‌اند و قصد دارند قرارداد او را تمدید کنند. بنا بر روایت رسانه‌های ترکیه، مدیران ترابزون از حسینی درخواست کرده‌اند برای اینکه این بازیکن فصل آینده به صورت رایگان از این تیم جدا نشود، قراردادش را تمدید کند. از مدت زمان قرارداد حسینی با این باشگاه ترکیه‌ای، یک سال دیگر باقی مانده است.
هالوک آییلدوز خبرنگار رسانه معتبر ترکیه (Asistanaliz) روایت می‌کند که پس از پیشنهاد شفاهی مالک ترابزون جهت تمدید قرارداد، حسینی در پاسخ به این درخواست اعلام کرده تنها در صورتی راضی به تمدید قراردادش می‌شود که به صورت مداوم در ترکیب ترابزون اسپور به میدان برود. مدیران ترابزون اسپور نیز در پاسخ به این درخواست حسینی اعلام کرده‌اند که آنها مسئولیت این موضوع را بر عهده نمی‌گیرند. فعلاً روند مذاکرات با مجید حسینی بدون نتیجه باقی مانده است و سرنوشت این بازیکن 24 ساله طی روزهای آینده مشخص خواهد شد. او که حالا پیشنهاد بازی در سمپدوریا را از دست رفته می‌بیند، دنبال راهی است تا برخلاف فصل قبل بتواند به ترکیب اصلی ترابزون اسپور- البته در تمام مسابقات – راه یابد و دوباره به همان مدافع کلیدی و تأثیرگذار تبدیل شود.
 

Page Generated in 0.0049 sec