printlogo


کد خبر: 214744تاریخ: 1399/6/22 00:00
لژیونرها

درخشش مهاجم تیم ملی مقابل تونده‌لا
طارمی در پورتو هم گل می‌زند
 
تیم پورتو پرتغال که به تازگی مهدی طارمی را به خدمت گرفته و در حال پشت سر گذاشتن تمرینات آماده‌سازی و انجام دیدارهای تدارکاتی است، در مسابقه‌ای دوستانه به مصاف تیم لیگ برتری تونده‌لا رفت. پورتو که در نخستین بازی مهدی طارمی با پیراهن این تیم موفق به کسب پیروزی پنج بر یک مقابل تیم لیگ یکی آکادمیکا شده بود، در دومین مسابقه تدارکاتی نیز با بهره‌مندی از ستاره ایرانی خود توانست به برتری چهار بر سه برابر توند‌ه‌لا برسد. 
مهدی طارمی که به‌عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم برای پورتو مقابل تونده‌لا به میدان رفته بود، در دقیقه ۶۳ موفق شد گل بزند و حضور مؤثری در دومین بازی خود برای قهرمان پرتغال داشته باشد. ملی‌پوش ایرانی پورتو در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال ۱۸ گل به ثمر رساند و حالا با آمادگی‌ که در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی تیمش داشته، امیدوار است در فصل جدید نیز نمایش درخشانی ارائه کند. یاران طارمی روز سی‌ام شهریورماه نخستین بازی خود در فصل 2021-2020 لیگ برتر پرتغال را مقابل براگا برگزار می‌کنند.
 
حضور رامین در لیست آسیایی الدحیل
رضاییان با شماره 88 مقابل پرسپولیس
 
در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020-2019 که قرار است از هفته آینده از سر گرفته شود، تیم‌های الدحیل قطر، التعاون عربستان، الشارجه امارات و پرسپولیس ایران حضور دارند که الدحیلی‌ها برای حضوری قدرتمند در ادامه رقابت‌ها و تلاش برای صعود از مرحله گروهی، در بازار نقل و انتقالات تابستانی تیم خود را تقویت کرده‌اند. آنها که در دو بازی آغازین مرحله گروهی، دو بر صفر از سد پرسپولیس ایران گذشتند و سپس با همین نتیجه بازی را به التعاون عربستان واگذار کردند، باید چهارشنبه (25 شهریور) در قطر به مصاف الشارجه امارات بروند.
لیست جدید تیم الدحیل قطر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شده است که در آن نام رامین رضاییان ستاره جدید این تیم به چشم می‌خورد. رضاییان که در بازار نقل و انتقالات تابستانی توانست به جمع سرخ‌پوشان الدحیل بپیوندد، در دو بازی آغازین فصل جدید لیگ ستارگان قطر یکی از یازده بازیکن فیکس ترکیب الدحیل بود و توانست در بازی نخست نیز اولین پاس گل خود را هم به هم‌تیمی‌اش بدهد.
برخلاف رقابت‌های سوپر لیگ قطر، رامین رضاییان در مسابقات آسیایی قرار است شماره 88 را بر تن کند. همگروهی الدحیل با پرسپولیس باعث شده تا در 31 شهریور ماه این دو تیم در جدال دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند و بدون تردید حضور رضاییان مقابل تیم سابق خود یکی از جذابیت‌های دوئل الدحیل-پرسپولیس است که در روز پایانی فصل تابستان برگزار خواهد شد. دو تیمی که بخت نخست صعود از گروه C به شمار می‌روند.
 
ستاره خوزستانی به لیگ ایران برنمی‌گردد
انتقال قرضی دلفی به کرواسی
 
در شرایطی که شایعات زیادی پیرامون حضور یونس دلفی در ایران وجود داشت اما او تصمیمی برای بازگشت ندارد و می‌خواهد فوتبال خود را در خارج از کشور دنبال کند. دلفی که در شارلروا وضعیت خوبی نداشت، تصمیم گرفته که به صورت قرضی به لیگ دیگری برود و سپس به بلژیک بازگردد. شنیده‌ها حاکی از آن است که گوریتسا کرواسی مشتری پر و پاقرص مهاجم ایرانی است و دلفی هم قصد دارد مثل محرمی در لیگ کرواسی فوتبال خود را ادامه بدهد.
گوریتسا کرواسی فصل گذشته در سطح اول لیگ این کشور ششم شد و حالا هم امتیاز با دیناموزاگرب صدرنشین، در رتبه دوم قرار دارد و دست کم شانس کسب سهمیه پلی‌آف اروپایی را خواهد داشت. یونس دلفی ۱۹ ساله پس از درخشش در استقلال خوزستان راهی شارلروا شد و حالا به عنوان بازیکن زیر ۲۱ سال بازی در سطح اول لیگ کرواسی را تجربه خواهد کرد. 
باتوجه به محدودیت خرید لیگ برتری برای تیم‌های ایرانی و همچنین منع خرید خارجی، دلفی مورد توجه چند تیم ایرانی قرار داشت و شایعاتی پیرامون علاقه پرسپولیس و استقلال به او در رسانه‌ها منتشر شده بود. 
 

Page Generated in 0.0061 sec