printlogo


کد خبر: 209334تاریخ: 1399/3/17 00:00
استقلالی‌ها دارند خودزنی می‌کنند
محمد نوازی: استقلال می‌تواند سه آقای گل داشته باشد


هنوز محمد نوازی برای هواداران استقلال چهره محبوبی است. هافبکی که زمان فعالیتش در فوتبال به محمد بکام معروف بود. حالا هم این چهره آشنا برای اینکه آن سال‌های خوب و به یاد ماندنی را فراموش نکند در کنار چهره‌های مشهور پرسپولیس مثل علی کریمی قرار گرفته و فوتبال بازی می‌کند، یک فوتبال به ظاهر دستگرمی اما با شور و حرارت. این بازی و حضور در کنار چهره‌های مشهور بهانه‌ای شد تا  با محمد بکام استقلال که هنوز شبیه هوادار دو آتشه در مورد استقلال صحبت می‌کند، همکلام شویم تا در خصوص مسائل اخیر این تیم و ادامه لیگ گفت‌وگو کنیم.

قرار است لیگ ادامه پیدا کند! اتفاقی که از لحاظ استقلالی‌ها درست نیست و می‌تواند سلامت بازیکنان را به خطر بیندازد.
 برای من یک سؤال پیش آمده که چطور مسئولان برگزارکننده، لیگ برتر و لیگ یک را برگزار می‌کنند اما لیگ‌های دیگر تعطیل هستند؟ با اینکه اگر لیگ ادامه پیدا نکند تیم‌ها به لحاظ مالی ضرر می‌کنند اما ادامه لیگ هم می‌تواند سلامت بازیکنان را به خطر بیندازد. در این میان هم تیم‌ها به دلیل نداشتن بدنسازی اصلاً شرایط خوبی ندارند. فوتبالیست‌های ایرانی حرفه‌ای زندگی نمی‌کنند و نمی‌توانند به صورت انفرادی خودشان را از نظر بدنی ایده‌آل نگه دارند. در چنین شرایطی کنترل بازیکنان سخت است و کادرفنی در جمع و جور کردن بازیکنان دچار مشکل زیادی می‌شوند.
پرسپولیسی‌ها از همین حالا خودشان را برای چهارمین فصل پی در پی قهرمان می‌دانند! نظر شما چیست؟
در جدول ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد،  این نگرش اصلاً صحیح نیست. استقلال و پرسپولیس و چند تیم دیگر پتانسیل قهرمانی را دارند هر چند که لیگ بدون تماشاگر بیشتر از هر چیزی به ضرر استقلال و پرسپولیس تمام می‌شود که وابسته به حمایت تماشاگرانشان هستند.
طی چند وقت اخیر بین وریا غفوری و خلیل‌زاده اختلافات زیادی به وجود آمده؛ این چالش‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟
این اختلافات یک نوع خودزنی است و استقلالی‌ها نباید خودزنی کنند. امیدوارم سعادتمند بتواند این حاشیه‌ها را از اطراف تیم استقلال جمع کند.
خیلی‌ها معتقدند که استقلالی‌ها به لحاظ تیمی و تکنیکی از پرسپولیسی‌ها برتر هستند، نظر شما چیست؟
نمی‌خواهم در مورد تیم رقیب اظهارنظر کنم اما معتقدم به طور کل لیگ ما طی سال‌های اخیر کم ستاره شده است.
فکر می‌کنید مشکل کجاست؟
قبلاً هم گفتم کم ستاره شدن لیگ برمی‌گردد به بی‌توجهی باشگاه‌ها به تیم‌های پایه! باید در این زمینه سالم‌سازی شود.
سه بازیکن استقلال در کورس آقای گلی هستند؛ کدام آقای گل می‌شوند؟
هر سه نفر می‌توانند آقای گل شوند.

 


Page Generated in 0.0054 sec