printlogo


کد خبر: 209299تاریخ: 1399/3/17 00:00
خرده گزارش



عمل جراحی سنگین داخلی روی باوی


کریم باوی مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی این روزها حال و روز چندان خوبی ندارد. بعد از بستری شدن چند روزه باوی در هفته‌های گذشته و اقدامات درمانی پزشکان بیمارستان تخت جمشید عظیمیه کرج به این نتیجه رسیده‌اند که کریم باوی برای بهبودی نیاز به عمل جراحی دارد، عملی سنگین که روز دوشنبه هفته جاری بر روی مهاجم سرزن سابق پرسپولیس و تیم ملی انجام خواهد شد. مسئولیت این عمل را دکتر اینانلو برعهده خواهد داشت، پزشکی که یکی از بهترین جراحان داخلی محسوب می‌شود .

برانکو نه، شاید کالدرون
توافق کند

بعد از اعلام رأی کمیته تعیین وضعیت فیفا درباره محکومیت پرسپولیس به پرداخت یک میلیون و 50 هزار یورو، پرسپولیس حاضر به پرداخت این مبلغ در مهلت قانونی دوماهه‌اش نشد و درخواست دریافت گردش کامل این رأی را کرد تا بتواند اعتراض خود را به دادگاه بین‌المللی ورزش ارسال کرده و زمان بیشتری برای فراهم کردن مبلغ مورد نظر بخرد، هرچند باشگاه خوب می‌داند ارسال لایحه به CAS و گرفتن وکیل بین‌المللی هزینه‌های سنگینی دارد که احتمالاً به اصل مبلغ اضافه می‌شود و باید در نهایت کل این مبالغ را پرداخت کند.
البته مدیران پرسپولیس همزمان از بخش حقوقی و بین‌الملل باشگاه خواست تا مذاکره با وکیل برانکو را برای کسب توافق آغاز کنند اما سرمربی سابق سرخ‌ها و وکیل قانونی‌اش تن به توافق نداده‌اند و همه چیز را به بعد از برگزاری دادگاه CAS سپرده‌اند.
در نقطه مقابل اما ظاهراً در مورد ماجرای گابریل کالدرون اتفاقات مثبتی رخ داده است. بعد از شکایت طرفین از یکدیگر حالا مهدی خواجه‌وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: «مدیر‌ برنامه‌های کالدرون با تقاضای باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به توافق مالی موافقت کرده و ما هم برای ارائه جزئیات پیشنهادی خود به کالدرون تلاش می‌کنیم. مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به نشست حضوری با کالدرون و مدیر برنامه‌های او در کشورهای همسایه برای حل این مشکل نیز ابراز تمایل کرده‌اند و در صورت موافقت طرفین تا یک ماه آینده جلسه‌ای برگزار می‌شود.

فقط با دو بازی دوستانه
آماده شروع لیگ

بعد از اعلام اجازه تمرینات و فرصتی که در اختیار آماده‌سازی تیم‌ها قرار گرفته اعضای کادر فنی پرسپولیس فوق‌العاده خوشحال شدند چراکه 4 هفته زمان تمرین داشتند و اعلام کردند با انجام چهار بازی دوستانه در پایان هر هفته تمرین کاملاً آماده ورود به لیگ خواهند شد.
با این حال در آستانه اولین بازی تدارکاتی گفته شد هیچ تیمی اجازه انجام بازی دوستانه ندارد. با این حال نظر وزارت بهداشت ستاد کرونا در ورزش تغییر کرد و مجوز برگزاری بازی دوستانه از دیروز صادر شد تا پرسپولیس در اولین بازی تدارکاتی خود مقابل سایپا قرار بگیرد.
همچنین قرار است پرسپولیس روز 27 خردادماه در بازی تدارکاتی دیگری مقابل تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه بازی کند که این آخرین بازی دوستانه سرخ‌ها خواهد بود و آنها برخلاف برنامه‌ریزی اولیه تنها با دو بازی تدارکاتی آماده بازگشت به کارزار لیگ می‌شوند.

 


Page Generated in 0.0062 sec