printlogo


کد خبر: 209298تاریخ: 1399/3/17 00:00
هاشمی در ضیافت شام کارگزار اسپانسر هم شرکت نکرد
یحیی و علیپور بهترین تنیسورها




حالا دیگر از ماجرای قرارداد پر سروصدای پرسپولیس و کارگزار اسپانسری‌اش تا حدودی فاصله گرفته‌ایم و طرفین در صلح و صفا به همکاری‌شان ادامه می‌دهند و قرار است از این همکاری سود ببرند. بعد از آن همه کشمکش حالا کار به جایی رسیده که کارگزار اسپانسر پرسپولیس را برای چند ساعت میهمان می‌کند؛ میهمانی به صرف تمرین، تفریح و شام. البته نمی‌دانیم هزینه‌های این ضیافت را پای پرسپولیس و گوشه‌ای از فاکتورهای هزینه‌های باشگاه می‌نویسد یا نه.
امیر جلیلوند مدیر شرکت آتیه داده پرداز اتفاقاً صاحب یک مجموعه ورزشی شیک و مدرن هم در حاشیه تهران است. جلیلوند به خاطر علاقه شخصی‌اش به ورزش تنیس به نوعی یک آکادمی تنیس جمع و جور راه انداخته و خودش هم گه‌گداری آنجا تنیس بازی می‌کند. در مجموعه ورزشی او غیر از زمین‌های تنیس، استخر و سالن بدنسازی و امکانات دیگر مثل کافه و رستوران و... هم وجود دارد تا  آقای کارگزار از امکاناتش مایه بگذارد و برای پرسپولیسی‌ها شب خوشی بسازد.
مجموعه آرشا کلاب جایی نزدیکی فشافویه و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) است اما به نظر می‌رسد ارزشش را داشت تا پرسپولیسی‌ها شب قبل از تعطیلات میانه خرداد این همه مسافت را طی کنند و به جای تمرین روزانه، ساعاتی را در این محیط بگذرانند. در این ضیافت همه بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس حضور داشتند اما میهمانی فقط برای اعضای تیم نبود و مدیران باشگاه هم دعوت شده بودند تا روابط حسنه طرفین تقویت شود. رسول‌پناه و رغبتی دو عضو هیأت مدیره به علاوه یلوه و خبیری دو معاون باشگاه هم در این دورهمی خودمانی حضور داشتند اما مطابق انتظار مهرداد هاشمی دیگر عضو هیأت مدیره که از اساس مخالف این همکاری بود و در نهایت هم قرارداد کارگزار را امضا نکرد به آرشا کلاب نیامد تا نشان دهد همچنان روی موضع خود ایستاده است.
سه‌شنبه گذشته یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت در میانه تمرینات هر روزه با قرار دادن این برنامه به بازیکنانش استراحتی نصف و نیمه بدهد. البته همه بازیکنان از امکانات بدنسازی مجموعه فوق استفاده کردند تا روز آنها بدون ورزش و تمرین نگذرد. آنها در روف گاردن غیر از استفاده از امکانات بدنسازی، نرم‌دوی کردند و کارهای کششی انجام دادند تا یک جلسه تمرین سبک را پشت سر بگذارند.
در ادامه راه و قبل از صرف شام برخی بازیکنان برای استفاده از امکانات استخر و سونا از بقیه جدا شدند و خیلی‌های دیگر هم به علاوه چند نفر از کادر فنی به زمین‌های تنیس مجموعه رفتند. میزبان که خودش ظاهراً تنیس‌باز ماهری است انتظار پرسپولیسی‌ها را می‌کشید. جلیلوند خیلی زود با یحیی گل‌محمدی بازی تنیس را شروع کرد. یحیی که در صحبت با مدیر آتیه داده پرداز نشان داده بود اطلاعات خوبی از تنیس دارد و لباس و کفش مناسب این ورزش را می‌شناسد در بازی هم پای خوبی برای جلیلوند بود.
غیر از یحیی تقریباً بیشتر بازیکنان پرسپولیس و چند مربی لحظاتی راکت به دست گرفتند که در بین همه آنها علی علیپور شرایط بهتری داشت. علیپور می‌گفت مدتی است کلاس تنیس می‌رود و وقتی با یحیی در یک تیم دونفره ایستاد نشان داد چیزهایی یاد گرفته که تقریباً هیچ‌کدام از همبازیانش بلد نیستند.
مثلاً شجاع خلیل‌زاده که خودش اعتراف می‌کرد برای اولین‌بار است راکت در دست می‌گیرد اما همزمان ادعا داشت اگر دو هفته بازی کند همه را شکست می‌دهد! در بازی تنیس سیامک نعمتی هم تا حدودی بلد بود گلیمش را از آب بیرون بکشد اما بقیه همه مبتدی بودند و سرویس زدن را امتحان می‌کردند چراکه بلد نبودند در جریان بازی توپ را برگردانند. از علی بیرو که قدرت سرویس‌هایش وحشتناک بود تا مهدی عبدی جوان که دوست داشت شانس خودش را امتحان کند.


 


Page Generated in 0.0053 sec