printlogo


کد خبر: 209296تاریخ: 1399/3/17 00:00
رباط پای راست انصاری بهانه دست منتقدان داد
فریاد شماره 15 بدشانسی دقیقه آخر


چهارشنبه گذشته روز خوبی برای پرسپولیسی‌ها نبود چراکه در آخرین دقایق تمرین اتفاق بدی برای یکی از بهترین‌های تیم افتاد. آن روز آخرین آیتم تمرین مثل روزهای قبل اختصاص داشت به فوتبال درون تیمی. تقریباً یکی دو دقیقه به فوتبال درون تیمی و البته پایان تمرین مانده بود. تیم زرد با یک گل از قرمزها جلو افتاده و در آستانه جشن پیروزی و بردن کل‌کل‌های دوستانه هر روزه بود که فریاد یکی سکوت ورزشگاه شهید کاظمی و سکوهای خالی‌اش را شکست.
ظاهراً یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس در کورس با محمد انصاری قرار گرفته بوده که انصاری درصدد سرتوپ زدن لب خط طولی برمی‌آید و در همین لحظه با بازیکن جوان زانو به زانو می‌شود. بعد از آن برخورد فریاد انصاری به هوا می‌رود و بعد از اینکه پزشکان تیم و یکی دو بازیکن بالای سر شماره 15 تیم می‌روند شدت مصدومیت مشخص می‌کند اوضاع خراب است. همانجا یحیی تصمیم می‌گیرد سوت پایان تمرین را بکشد و این مصدومیت تلخ پایانی می‌شود بر تمرین روز چهارشنبه.
ساعتی بعد از این مصدومیت شایعه پارگی رباط صلیبی پای انصاری در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی می‌پیچد و واکنش خود انصاری را در پی دارد. واکنشی که حاوی تکذیب نیست بلکه تقاضای دعا دارد تا بلکه اتفاق دیگری برای زانویش رخ نداده باشد.
به محض شنیدن خبر مصدومیت شدید  انصاری همه یاد آن مصدومیت تلخ و دردناک در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 می‌افتند که تیم نیمه جان برانکو با این مصدومیت زخم دیگری خورد. صحنه بالا رفتن انصاری از پله‌های ورزشگاه آزادی و مدال گرفتنش از مسئولان عالی‌رتبه حاضر در جایگاه ویژه آن روز به مثابه شمایل کلی پرسپولیس از رمق افتاده در آن روز بود که قرار بود برای پرسپولیسی‌ها رویایی تمام شود اما با چنین صحنه‌هایی در ذهن هواداران میلیونی سرخ‌ها نقش بست.
آن روز زانوی چپ انصاری با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و چند ماهی او را خانه‌نشین کرد اما این بار زانوی راست مدافع چپ سرخ‌ها آسیب‌ دیده و او که در تیم یحیی قبل از تعطیلات لیگ موقعیت نسبتاً خوبی داشت در آستانه یک مصدومیت طولانی‌مدت دیگر و دوری از ترکیب قرار گرفته بود.
اتفاقی که با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی و اینکه فصل بعد لیگ برتر با فاصله کمتری از لیگ امسال شروع خواهد شد، می‌تواند برای این بازیکن نگران‌ کننده‌تر هم باشد.
قرار است امروز از زانوی پای راست انصاری عکسبرداری شود و احتمالاً نتیجه فردا اعلام خواهد شد اما گفته می‌شود پارگی رباط صلیبی پای این بازیکن چپ پا قطعی است و برای چند ماه این بازیکن را در تمرین سرخ‌ها نخواهیم دید.
این مصدومیت جدا از اینکه پرسپولیس را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد می‌تواند برای این تیم یک ضرر دوجانبه باشد. حالا تمام آنهایی که اعتقاد داشتند لیگ نباید دنبال شود چراکه بازگشت به مسابقات بعد از حدود سه ماه دوری از تمرین می‌تواند مصدومیت‌های زیادی به دنبال داشته باشد با کنایه به پرسپولیس نگاه خواهند کرد و این مصدومیت سخت را نشانه‌ای از پیش‌بینی‌های درست‌شان خواهند دانست.
جدا از این مسائل حاشیه‌ای حالا پرسپولیس محمد نادری را به عنوان تنها مدافع چپ در اختیار دارد و حتماً باید اقداماتی انجام دهد تا این بازیکن را هر طور که هست در تیم نگه دارد و باشگاه بلژیکی را متقاعد کند.
هر چند هنوز خیلی‌ها منتظرند تا از کادر فنی پرسپولیس بشنوند نتیجه عکسبرداری نشان داده انصاری بعد از مدتی نه چندان طولانی به ترکیب بازخواهد گشت و اصلاً پارگی رباط صلیبی اتفاق نیفتاده است.


 


Page Generated in 0.0066 sec