printlogo


کد خبر: 208384تاریخ: 1399/2/20 00:00
نگاهی به خانه ایواندر هالیفیلد، ستاره سابق بوکس
عمارتی با 109 اتاق


ایواندر هالیفیلد گفته که در 57سالگی قصد دارد به رینگ بوکس برگردد. او که قهرمان بلامنازع رده‌های وزنی نیمه‌سنگین و سنگین بود، حالا می‌گوید که می‌خواهد برای هدفی والا، مسابقات نمایشی مشتزنی را برگزار کند. پیش‌تر گزارش شده بود که مایک تایسون قصد دارد چنین کاری را انجام دهد. پس از آنکه فیلم تمرینات او در اینترنت پخش شد، به او 20 میلیون دلار پیشنهاد شده است تا به مسابقات برگردد. هالیفیلد و تایسون - که خانه‌ای 3 میلیون دلاری و بسیار مجلل در لاس وگاس دارد- در دورانی که به رینگ می‌رفتند درآمدهای سرشاری داشتند. گفته می‌شود در مبارزه دوم این دو نفر در تابستان 1997، به هالیفیلد 35 میلیون دلار رسید. به این ترتیب تعجبی ندارد که او توانست عمارتی حیرت‌انگیز با 109 اتاق در جورجیا در آمریکا خریداری کند. این عمارت 5000 متر مربع مساحت دارد و در زمینی به مساحت یک کیلومتر مربع قرار گرفته است. در این خانه 21 سرویس بهداشتی وجود دارد و 12 اتاق خواب، یعنی به ازای هر اتاق خواب، تقریباً دو سرویس در آن قرار دارد.
یک زمین بولینگ، یک سینمای خانگی و یک استخر شنا به ظرفیت1/3 میلیون لیتر هم در این عمارت قرار دارد. همچنین یک اسطبل برای هفت اسب، یک زمین بیسبال با اسکوربورد و نورافکن، یک باشگاه بدنسازی مخصوص مشتزنی، یک استودیو ضبط صدا و یک خانه مخصوص میهمانان را می‌توان در آن یافت. هزینه نگه‌داری این خانه برای هالیفیلد، سالی یک میلیون دلار بوده است و تنها قبض برق آن 17هزار دلار در ماه است. به جز استخری که در فضای باز قرار دارد، یک استخر هم داخل آن است که جکوزی هم دارد. این استخر برای زمستان است که هوا سرد می‌شود اما هالیفیلد در سال 2014 مجبور شد به دلیل مشکلات مالی، این خانه را بفروشد. گفته می‌شود هزینه نگه‌داری خانه آنقدر بالا بوده که هالیفیلد آن را فروخته است.
منبع: سان
 
دل پیرو: دلم برای فوتبال تنگ شده

الساندرو دل پیرو ترجیح می‌دهد لیگ کشورش با موفقیت به پایان برسد نه مثل لیگ فرانسه یا هلند تعطیل شود و نیمه کاره بماند. ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در لایو اینستاگرامی با آماندا دیویس، خبرنگار ورزشی CNN گفت: «این اتفاق مهمی است، خیلی مهم و البته غیرقابل پیش‌بینی. اولویت باید سلامت مردم باشد نه فقط بازیکنان اما من واقعاً امیدوارم لیگ به شکل مناسبی به پایان برسد. بازیکنان هم باید بدانند شاید مجبور شوند مدت طولانی‌تری بازی کنند مثلاً تا تیر و مرداد.»
یوونتوس که دل پیرو به همراهش شش قهرمانی سری A را به دست آورد، تنها یک امتیاز از تیم دوم جدول، لاتزیو پیش است و این یعنی لیگ ایتالیا یکی از نزدیکترین رقابت‌های قهرمانی اروپا در میان لیگ‌های ممتاز را دارد. کلودیو لوتیتو، مالک باشگاه لاتزیو گفته اگر یک راه حل منطقی برای به پایان رسیدن فصل 2020-2019 و ادامه مسابقات پیدا نشود، حاضر است تیمش یک مسابقه با یوونتوس برگزار کند تا قهرمان این فصل مشخص شود اما دل پیرو با این کار مخالف است و می‌گوید: «ما نباید یک بازی را به جای 10 بازی حساب کنیم.» ایتالیا در مورد برخی قوانین سختگیرانه قرنطینه تخفیف‌هایی قائل شده و برای همین تیم‌های سری A بازگشت به تمرین را آغاز کرده‌اند. دولت ایتالیا تعیین کرده ورزشکاران در ورزش‌های تیمی و انفرادی می‌توانند تمرین را شروع کنند. یوونتوس از سه‌شنبه به تمرین برگشته و دل پیروی 45 ساله که در سال‌های 2012-1993 برای این تیم بازی کرده، قبول دارد بازیکنان شرایط خیلی سختی را سپری می‌کنند. او گفت: «ما با یک وضعیت کاملاً ناشناخته مواجه هستیم. مدیریت چنین شرایطی آسان نیست، اینکه به تمرین بروی و پیش خانواده‌ات برگردی با این امید که سالم باشی، واقعاً سخت است. ما در موقعیت جدیدی زندگی می‌کنیم، موقعیتی غیرمعمول با عواقبی غیرعادی. به عنوان یک هوادار امیدوارم لیگ دوباره شروع شود، واقعاً دلم تنگ شده.»
قهرمان جام جهانی 2006 در لس‌آنجلس زندگی می‌کند و یک رستوران ایتالیایی در این شهر دارد، رستوران‌ها بسته‌اند اما رستوران او برای کارکنان بیمارستان‌ها غذا درست می‌کند و برایشان می‌برد: «خوشحالم از اینکه می‌توانیم برای کسانی کار کنیم که جامعه به آنها نیاز دارد.»



 


Page Generated in 0.0060 sec