printlogo


کد خبر: 208369تاریخ: 1399/2/20 00:00
هزینه ناآشنایی


طنزیم
هومن جعفری

«آقایان نصیرزاده، سبحانی و خطیبی در نیمه شب با بازیکن (کویتونگو) جلسه گذاشتند و به او عنوان کردند یا فسخ قرارداد را امضا می‌کنی و یا پاسپورت را به تو نمی‌دهیم! پس از این اتفاق نیز بازیکن مجبور به امضای برگه‌های ارائه شده می‌شود و از تبریز می‌رود.»
آنچه خواندید بخشی از گزارش فیفا علیه باشگاه ماشین‌سازی تبریز است. بر اساس همین گزارش و با استناد به پیامک‌ها و صداهای ضبط شده عوامل باشگاه ماشین‌سازی که مشغول تهدید کردن بازیکن سابق خودشان بودند، فیفا پوستی از این باشگاه کنده که آن سرش ناپیدا! حالا صدای آقای زنوزی درآمده که شما چرا اینقدر راحت بهانه و مدرک دست این بازیکن داده‌اید!
یعنی آقای زنوزی واقعاً تازه الان فهمیده که در این چند ساله چه بلایی سر تیمش آورده؟ تازه الان فهمیده که این شیوه پی در پی بازیکن بیرون کردن و مربی عوض کردن، هزینه‌ها و غرامت‌هایی دارد که ایشان ناچار است از جیب مبارک پرداخت کند؟ تازه ایشان الان فهمیده که هزینه‌های ناآشنایی ایشان با تیمداری را خودش باید پرداخت کند؟ سؤال! آیا ایشان در صنعت فولاد و دیگر صنایع وابسته هم سالانه صدها میلیارد تومان هزینه ناآشنایی با قواعد را می‌پردازد؟
 
خبر خوش
خبر آمده که فصل جدید رقابت‌های لیگ کره جنوبی از ساعت 3 بامداد روز جمعه همین هفته آغاز شد. ضمن تبریک این رویداد خجسته به جامعه شرط‌بند‌های اینترنتی کشور که فقط می‌توانستند روی مسابقات اوکراین حساب باز کنند، به فدراسیون پیشنهاد می‌دهیم لیگ ایران را هم ببرند در کره جنوبی ادامه بدهند. اول اینکه ساعت خواب و بیداری بازیکنان ما با ساعت برگزاری این مسابقات تداخلی ندارد. دوم اینکه کره جای شیک و پیکی است و بازیکنان ما معمولاً انگیزه خوبی برای بازی کردن در جاهای شیک دارند.
دلیل سومی به عقلمان نمی‌رسد. دیدیم لیگ کره در حال افتتاح است، گفتیم خبر خوشش را به شما هم بدهیم. ضریب چند بت می‌زنید ناقلاها؟

 


Page Generated in 0.0055 sec