printlogo


کد خبر: 201962تاریخ: 1398/10/5 00:00
لیگ برتر انگلیس


کلوپ: سعی می‌کنیم واردی را متوقف کنیم


یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آستانه بازی امشب تیمش با لستر، جیمی واردی را یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر توصیف کرد. واردی با 17 گل زده بهترین گلزن این فصل لیگ برتر انگلیس است و در بازی هفته گذشته موفق شد دروازه منچسترسیتی را باز کند.
کلوپ گفت: «وقتی مقابل لستر بازی کنیم سعی خواهیم کرد جیمی واردی را متوقف کنیم. از زمانی که من هدایت لیورپول را بر عهده گرفته‌ام، واردی همیشه یکی از سه مهاجم برتر لیگ انگلیس بوده است. دفاع کردن مقابل چنین بازیکنانی همیشه دشوار است و ما سعی می‌کنیم از ارسال پاس دیگر بازیکنان لستر به واردی جلوگیری کنیم.»
لستر در فصل جاری نمایشی فراتر از انتظار داشته و بالاتر از منچسترسیتی در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد. کلوپ درباره برندن راجرز سرمربی فعلی لستر و سابق لیورپول هم گفت: «راجرز عملکرد فوق‌العاده‌ای روی نیمکت لستر داشته و تیمی درجه یک را ساخته است. مدافعان میانی لستر کلاس بالایی از فوتبال را ارائه می‌دهند. این تیم میل به پیروزی داشته و نمایش‌هایی هجومی ارائه می‌دهد. مدافعان کناری لستر خلاقیت بالایی دارند و در نهایت واردی در خط حمله قرار دارد. عملکرد لستر بسیار خوب بوده و همین موضوع باعث شده آنها در جدول رتبه خوبی را از آن خود کنند که این اتفاق من را متعجب نکرده است.»


آلیسون: دیدار برابر لستر سرنوشت‌ساز است


 آلیسون بکر دروازه‌بان برزیلی لیورپول معتقد است این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر باید در همه بازی‌های خود پیروز شود. لیورپول پس از قهرمانی در جام‌جهانی باشگاه‌ها امشب در «کینگ‌پاور» میهمان لسترسیتی است. در حال حاضر شاگردان یورگن کلوپ با 10 امتیاز بیشتر و البته یک بازی کمتر نسبت به لسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته‌اند و بدون حتی یک شکست مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند.
آلیسون بکر معتقد است لیورپول باید با تمرکز بالا مقابل لستر قرار بگیرد. او در این باره گفت: «این یک لحظه بزرگ و مهم در رقابت‌های لیگ برتر برای ما به حساب می‌آید؛ باید در چنین لحظاتی کاملاً متمرکز باشید. باید به آن چیزهایی که پیش‌رو دارید نگاه کنید تا هیچ لحظه‌ای را از دست ندهید. اگر می‌خواهید در لیگ برتر به قهرمانی برسید باید در همه بازی‌ها برنده شوید و فکر می‌کنم لستر نیز شامل این موضوع خواهد شد. لستر تیم بزرگی است و لحظات خوبی را پشت سر می‌گذارد. ما باید بهترین عملکرد خود را برای شکست دادن آنها ارائه دهیم. بازی سرنوشت‌سازی مقابل آنها در پیش داریم.»
آلیسون در واکنش به سؤالی مبنی بر انتظار هواداران لیورپول مبنی بر قهرمانی این تیم در فصل جاری گفت: «قطعاً! همه بازیکنان و اعضای باشگاه به خواسته هواداران گوش می‌دهند چراکه ما می‌دانیم قهرمانی چه اتفاق بزرگی برای هواداران خواهد بود. می‌دانیم قهرمانی در لیگ برتر چقدر دشوار است.»
 


Page Generated in 0.0047 sec