printlogo


کد خبر: 201953تاریخ: 1398/10/5 00:00
مصاحبه



ناصر قراگزلو

مانجوکیچ را با تدبیر کالدرون و فرماندهی آقا سید، مهار می‌کنیم
شیری: تلاش می‌کنیم تا با قهرمانی نیم فصل
به تعطیلات برویم


مهدی شیری مدافع راست بی‌حاشیه پرسپولیس در جناح راست تیمش نمایش‌های قابل قبولی را ارائه داده است؛ بازیکنی که با توجه به سرعت بالایش در نفوذها و کارهای دفاعی توانسته تعادل خوبی را در جناح راست به وجود بیاورد. با مدافع راست پرسپولس بعد از پیروزی مقابل تیم شهرداری ماهشهر و بازی مقابل نساجی گفت و گویی داشتیم که در ذیل از نظرتان می‌گذرد.
 
از بازی‌تان با تیم شهرداری ماهشهر شروع کنیم که به پیروزی رسیدید.
 بازی در جام حذفی قواعد خاص خودش را دارد و همیشه تیم‌های دسته اولی و دومی انگیزه زیادی دارند و شرایط سختی برای تیم‌های بزرگ به وجود می‌آورند. با این وجود ما خیلی حساب شده و با برنامه مقابل شهرداری بازی کردیم و با دو گل از سد این تیم گذشتیم و به مرحله نیمه نهایی رسیدیم تا شرایط را برای موفقیت نهایی‌مان و هدفی که داریم مهیا سازیم.
در دقایقی از بازی داور بازی را قطع کرد و به نظر رسید بازی نیمه کاره رها شده؟
 بله؛ متأسفانه عده‌ای از تماشاگران با سنگ پرانی شرایط سختی را به وجود آوردند، کمک داور زخمی شد و امکان ادامه بازی در آن شرایط سخت شد اما بعد از گذشت دقایقی شرایط دوباره بهتر شد تا ما بتوانیم آن سه، چهار دقیقه را هم پشت سر گذاشته و با پیروزی به کارمان خاتمه دهیم.
منتظر چه قرعه‌ای برای مرحله بعد هستید؟
 فعلاً که باید بازی‌ها ادامه پیدا کند تا حریفمان مشخص شود اما برای ما قرعه و حریف‌مان هیچ فرقی نمی‌کند چون هدف ما رسیدن به قهرمانی و ان‌شاءالله تکرار آن است به همین دلیل فقط به برد و رسیدن به فینال و ان‌شاءالله تکرار قهرمانی فکر می‌کنیم.
در خصوص بازی مقابل نساجی چه صحبتی داری؟
 نساجی تیم خوبی است اما ما در ورزشگاه آزادی فقط به کسب چهارمین برد متوالی‌مان فکر می‌کنیم. ما در لیگ سه برد متوالی کسب کردیم و پس از آن در جام حذفی هم با برد به کارمان خاتمه دادیم. بنابراین در حضور تماشاگرانمان در روز جمعه فقط به دنبال پیروزی هستیم. از تماشاگرانمان هم می‌خواهم سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کنند تا با انرژی مثبت آنها برای پیروزی تلاش کنیم و حریف را شکست دهیم و به امید خدا با صدر به استقبال تعطیلات نیم فصل برویم.
مانجوکیچ مهاجم بزرگ کروات سابق تیم‌های بایرن و یوونتوس به تیم الدحیل، حریف‌تان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پیوسته. قادر به مهار این مهاجم خوب هستید؟
 مانجوکیچ بازیکن خوب و بزرگی است و حتماً حضورش به تیم قطری خیلی کمک خواهد کرد اما به هر حال ما هم پرسپولیس هستیم و این اغراق نیست که بگویم در تیم ما هم جمعی از بهترین‌های ایران و آسیا حضور دارند به همین دلیل هم ما با فرماندهی آقا سید و بقیه مدافعان و سازمان دفاعی خوبی که داریم، مانجوکیچ را هم از کار می‌اندازیم و با برنامه‌های کالدرون این بازیکن و سایر نقاط قوت تیم قطری را خنثی می‌کنیم. در چند سال اخیر به دلیل حضور متوالی در لیگ قهرمانان آسیا تجربه بین‌المللی بازیکنان ما بالا رفته از همین رو خیلی امیدواریم که در آسیا باز هم بهترین نمایش‌ها را ارائه داده و به سلامت از گروهمان صعود کنیم و زمینه موفقیتمان را فراهم سازیم.
 


Page Generated in 0.0044 sec