printlogo


کد خبر: 201952تاریخ: 1398/10/5 00:00
آمار

در آستانه سومین تقابل در لیگ برتر
پرسپولیس یک - نساجی مازندران صفر

فردا در حالی تیم‌های پرسپولیس و نساجی بازی معوقه‌شان از هفته دوازدهم لیگ را انجام می‌دهند که پیش از این دو مرتبه در تاریخ لیگ برتر رودرروی هم قرار گرفتند. نخستین بازی این دو تیم که اتفاقاً آن هم معوقه بود روز چهارشنبه 21/6/97 و در حضور20 هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شد. برانکو در آن بازی از رادوشویچ استفاده کرد و نفرات اصلی‌اش را این بازیکنان تشکیل دادند.
نیمه اول گلی به همراه نداشت اما در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 49 ارسال خوب حسین ماهینی از سمت راست را علی علیپور با ضربه سر وارد دروازه کرد. نساجی که از دقیقه 63 با اخراج علی شجاعی 10 نفره شده بود روی حرکت انفرادی زیبای سیامک نعمتی از گوشه زمین و عبور از دو مدافع حریف با پاس به جلوی تند و تیز او با اشتباه حامد شیری باعث شد دروازه تیم شمالی برای دومین مرتبه باز شود. پرسپولیس که بازی هجومی را در دستور کار  داشت روی ضدحمله نساجی دروازه‌اش را باز شده دید. خطای کامیابی‌نیا روی مهاجم نساجی یک پنالتی برای میهمان به ارمغان داشت که ولسیانی این ضربه را گل کرد و چند ثانیه بعد رضا کرمانشاهی داور مسابقه سوتش را به نشانه پیروزی پرسپولیس و شکست تیم جواد نکونام به صدا در آورد. این بازی قبل از بازی حساس با الدحیل قطر بود.
ترکیب نهایی پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی (84-شایان مصلح)، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (69- حمیدرضا طاهرخانی)، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، علی علیپور (81- آدام همتی) و گادوین منشا.
بازی برگشت از هفته بیست و یکم روز جمعه 17/12/97 در ورزشگاه شهید وطنی با حضور 12 هزار تماشاگر برگزار شد. مسابقه‌ای که پرسپولیس به دلیل بازی حساس با السد به چند بازیکن اصلی‌اش استراحت داده بود. این مرتبه نساجی بود که ابتدا به گل رسید. در حالی که قرمزهای پایتخت یکی دو فرصت عالی را از دست داده بودند دردقیقه 21 ارسال بدون نقص و دقیق فرشاد فرجی از جناح راست به محوطه 6 قدم پرسپولیس رسید و نظری با یک پرش بلند و ضربه سر دقیق آن را تبدیل به گل کرد. شاگردان برانکو در دقیقه 63 گل تساوی را زدند، گلی که پاس آن را علیپور از سمت چپ فرستاد و سروش رفیعی زننده‌اش بود. سرمربی پرسپولیس در دقیقه 81 اخراج شد. برخلاف بازی رفت سرمربی نساجی مجید جلالی بود. پرسپولیسی‌ها به شدت نسبت به قضاوت علیرضا فغانی اعتراض داشتند و مدعی بودند که داور دو پنالتی را برای‌شان نگرفته است.
ترکیب نهایی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، سروش رفیعی، احمد نوراللهی، بشار رسن (46- مهدی ترابی)، مهدی شریفی (70- کمال کامیابی‌نیا)، سعید کریمی (59- ماریو بودیمیر) و علی علیپور

 


Page Generated in 0.0072 sec