printlogo


کد خبر: 201948تاریخ: 1398/10/5 00:00
نساجی سخت‌ترین حریف پنج هفته اخیر ی
ورش به صدر به امید قهرمانی نیم‌فصل

پرسپولیس بعد از چهار برد پیاپی در لیگ حالا دنبال پیروزی در مسابقه معوقه‌ای است که می‌تواند حکم به صعودش در صدر جدول دهد و شاید تیم کالدرون را به قهرمانی نیم‌فصل برساند.
پرسپولیس در خانه مقابل نساجی بازی می‌کند و پیروزی در این مسابقه می‌تواند اختتامیه مناسبی برای کالدرون و بازیکنانش باشد تا در بهترین شرایط قدم به تعطیلات طولانی‌مدت نیم‌فصل بگذارند.
پرسپولیس در صورت پیروزی در این مسابقه حداقل یک روز صدرنشین خواهد بود و با توجه به بازی دشوار سپاهان در آبادان، چنانچه تیم قلعه‌نویی امتیاز از دست بدهد می‌تواند به قهرمانی نیم‌فصل هم برسد.
با این وجود کیفیت حریف فردای سرخ‌ها با چهار تیمی که در هفته‌های اخیر ملاقات‌شان کرده تفاوت دارد و پیروزی بر نساجی دشوارتر از شکست تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان، سایپا و پارس جم خواهد بود. البته نساجی بیرون از مازندران با تیمی که در خانه بازی می‌کند تفاوت‌های زیادی دارد اما کسب سه امتیاز مقابل تیم سختکوش مهاجری کار شواری به‌نظر می‌رسد.
پرسپولیس برای این مسابقه باز هم بدون بیرانوند به میدان خواهد رفت و پیش‌بینی می‌شود ترکیب دیدار با پارس جم نیز بدون تغییر به میدان برود. تنها تغییر احتمالی در میانه میدان خواهد بود که شاید سیدجلال جای کنعانی‌زادگان را بگیرد.
در طرف مقابل نساجی اوضاع عجیب و غریبی دارد. این تیم دو بازیکنش را به تیم امید داده که در قطر حضور دارند و قرار بوده برگردند اما تا دیروز عصر خبری از آنها نبود. همچنین چهار بازیکن مهم این تیم چندی قبل قراردادشان را یکطرفه فسخ کرده بودند که فدراسیون حکم داده فعلاً به نساجی برگردند. دو نفر از این بازیکنان به تمرینات برگشته‌اند اما دوتای دیگر تا دیروز برنگشته بودند.

 


Page Generated in 0.0066 sec