printlogo


کد خبر: 201946تاریخ: 1398/10/5 00:00
دلخوری کالدرون با یک جمله علنی شد
بمب ساعتی زیرپای انصاری فرد

عصر روز سه‌شنبه وقتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از صبوری کالدرون تشکر کرد، فکرش را نمی‌کرد مرد آرژانتینی فردای همان روز نسبت به اتفاقات جلسه و صحبت‌هایی که بین او و انصاری فرد رد و بدل شده، واکنش منفی نشان دهد.
صبح دیروز کالدرون دوباره پست تازه‌ای در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که تمام آنچه در جلسه روز گذشته‌اش رخ داده بود را تحت‌الشعاع قرار داد. در این پست او عکس جلسه روز سه‌شنبه که همراه با دستیارانش کنار انصاری‌فرد ایستاده و رو به دوربین می‌خندیدند را آپلود کرد و زیر آن نوشت: «از رفتار باشگاه خیلی ناراحت هستم.»
همین یک جمله کوتاه کافی بود تا شرایط پرسپولیس تحت تأثیر قرار بگیرد و مشخص شود این بار سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها با همان قول‌های همیشگی و ان شاء‌اللهtomarrowهای همیشگی راضی نشده و قصد دارد پای درخواست‌هایش سفت بایستد.
از شروطی که کالدرون گذاشته بود مسأله اردوی قطر اوکی شد اما پرداخت پول بازیکنان و جذب بازیکنان خارجی همچنان به سرانجام نرسیده است. از سوی دیگر بحث مطالبات خود کالدرون هم وجود دارد. مسأله‌ای که در شروط اصلی نبود اما به نظر می‌رسد مهم‌ترین مسأله‌ای است که می‌تواند موضوع بازگشت او به ایران و ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس را به چالش بکشد.
در این خصوص خبرگزاری مهر دیروز در بخشی از یک گزارش نوشت: «کالدرون در حالی لب به انتقاد از محمدحسن انصاری‌فرد گشوده که قرارداد او طوری تنظیم شده که از امروز (چهارم) دی ماه باشگاه پرسپولیس را موظف می‌کند تا تمام مبلغ قرارداد امسال او را حتی در صورت فسخ قرارداد پرداخت کند.»
در عین حال باشگاه پرسپولیس این مسأله را رد کرده و به گونه دیگری عنوان می‌کند؛ اینکه حالا که موعد قسط دوم کالدرون رسیده و او این قسط را دریافت نکرده در صورت فسخ قرارداد می‌تواند کل پول قراردادش را یکجا بگیرد. در واقع اگر تا پیش از این طرفین قطع همکاری می‌کردند کالدرون می‌توانست با دریافت 450 هزار دلار از پرسپولیس جدا شود اما حالا دیگر ماجرا پیچیده شده و می‌تواند کل پول قراردادش را مطالبه کند.
گفتنی است او طبق صحبت‌های انصاری فرد از قسط اول قراردادش 120 هزار دلار می‌خواهد اما عجیب اینجاست که باشگاه موظف شده کل قسط دوم که 300 هزار دلار است را به او یکجا پرداخت کند که همین حالا چند روزی از موعد پرداخت این قسط گذشته است.
در واقع باشگاه پرسپولیس جدا از رسیدگی به پرونده برانکو، بودیمیر، بازیکنان قدیمی و جدید و مطالبات عمده‌ای که به نفراتی مثل بشار رسن دارد باید هرچه سریع‌تر 420 هزار دلار به کالدرون پرداخت کند که اگر این اتفاق نیفتد ممکن است داستان همکاری او با سرخ‌ها به جاهای باریک بکشد.
از سوی دیگر تسنیم نوشت باشگاه پرسپولیس به مناسبت کریسمس، مراسم ویژه‌ای برای مربیان خارجی خود در نظر گرفته بود که کالدرون با وجود دعوت قبلی حاضر نشد در این مراسم شرکت کند تا به نوعی اختلاف او و مدیریت باشگاه پرسپولیس بالا بگیرد.
همچنین گفته شد کالدرون بر سر جذب بازیکن خارجی با انصاری‌فرد به مشکل برخورده و دلیل اصلی رو شدن دلخوری‌ها و ناراحتی‌های سرمربی آرژانتینی از مدیر باشگاه این مسأله بوده است.
 


Page Generated in 0.0055 sec