printlogo


کد خبر: 201945تاریخ: 1398/10/5 00:00
خبر کوتاه



آرفی میهمان تمرین
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت یازده در مجموعه شهید درفشی‌فر آغاز شد که در این تمرین، علیرضا بیرانوند طبق اعلام قبلی حضور نداشت اما اشپیتیم آرفی از حاضران ویژه بود که تمرین را تماشا کرد. بازیکنان ابتدا بدن‌ها را گرم کردند و در ادامه به پاسکاری پرداختند. یک گروه مشغول بازی سپک تاکرا شدند و گروه دیگر ابتدا به شوتزنی پرداختند و در ادامه، گروه دوم هم برنامه سپک تاکرا را دنبال کردند. کادر فنی با توجه به نزدیکی مسابقات، فشار تمرینات را کاهش داده بود. تمرین امروز هم از ساعت 12 آغاز خواهد شد که این تمرین قرار است در صورت مساعد بودن شرایط هوا از نظر آلاینده‌ها در مجموعه شهید کاظمی انجام شود. بعد از آن اعضای تیم، ناهار را در محل تمرین صرف خواهند کرد و سپس راهی هتل محل اردو خواهند شد.
 
توقف مذاکره با برانکو
باشگاه پرسپولیس برای اینکه با برانکو برای پرداخت دستمزد او و دستیارانش خارج از مجموعه فیفا به توافق برسد نمایندگان خود را روز یکشنبه (اول دی ماه) به زاگرب فرستاد. دو نماینده این باشگاه روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه جلساتی با برانکو داشتند اما توافق نهایی بین آنها حاصل نشد، این در حالی است که باشگاه پرسپولیس همچنان به‌دنبال تخفیف گرفتن از برانکو بابت پرداخت مطالباتش است. با فرا رسیدن تعطیلات کریسمس مذاکرات بین آنها متوقف و قرار شد بعد از تعطیلات ادامه پیدا کند.
 
رسن نامزد بازیکن سال
سایت «iq-pro» عراق با اتمام سال 2019 یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن سال عراق به راه انداخت. در این فهرست 12 نفره نام بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس هم دیده می‌شود. همام طارق، هافبک سابق استقلال و کنونی تیم الاسماعیلی مصر یکی از گزینه‌ها است.
 
داور تازه‌کار
بازی جمعه پرسپولیس - نساجی با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار خواهد شد. منصوریان که از داوران جویای نام فوتبال کشور است، فعالیت بین‌المللی نیز داشته و در سال گذشته مسابقات زیر 14 ساله‌های آسیا در کشور تاجیکستان را سوت زده است که نمره خوبی نیز از قضاوت‌های خود گرفت. وی چندی پیش در مرحله دوم دوره آکادمی داوران 2019 در کشور مالزی شرکت کرد که توانست با موفقیت آزمایش‌های آمادگی جسمانی خود را پشت سر بگذارد.



 


Page Generated in 0.0046 sec