printlogo


کد خبر: 201941تاریخ: 1398/10/5 00:00
مصاحبه



الجبوری: باشگاهم موافقت کند
به تراکتور می‌روم


احمد الجبوری مهاجم تیم مسجد سلیمان که در بازی‌های این فصل نمایش‌های خوبی را از خود ارائه داد مدنظر باشگاه تراکتور قرار گرفته. مهاجمی که در گفت و گو با ایران ورزشی این موضوع را تأیید کرده و در این رابطه توضیحاتش را ارائه می‌دهد.
  
خبر مذاکره با باشگاه تراکتور را تایید می‌کنی؟
 بله باشگاه تراکتور با من صحبت داشته و به من گفته که مرا برای نیم فصل دوم می‌خواهد.
جواب تو به باشگاه تراکتور چه بوده؟
 جواب مثبت دادم چون بالاخره باشگاه تراکتور تیم بزرگی است و یکی از شانس‌های قهرمانی هم محسوب می‌شود از همین رو من به تراکتور جواب مثبت دادم اما ...
اما چی؟
 من با باشگاه قرارداد دارم و البته ‌بندی در قراردادم هست که در ازای رقمی من می‌توانم از تیم مسجد سلیمان جدا شوم و قراردادم را فسخ کنم به همین دلیل هم اگر باشگاه تراکتور رقم مدنظر باشگاه مسجد سلیمان را بپردازد من به تراکتور می‌روم. هنوز چیزی صددرصد نشده چون صحبت انجام شده با من سه روز پیش بود و باید دید صحبت مدیربرنامه‌هایم با مسئولان دو باشگاه چه می‌شود و در نهایت چه اتفاقی می‌افتد.


کعبی: می‌توانیم آسیایی شویم


عقیل کعبی مدافع صنعت‌نفت آبادان که برای بازی با سپاهان آماده می‌شود، امیدوار است که تیمش بتواند این فصل سهمیه آسیا را کسب کند: «اگر همین روند را ادامه دهیم می‌توانیم مدعی کسب سهمیه هم باشیم. البته تیم‌های دیگر هم مدعی هستند، بالانشین‌هایی که مشکل مالی ندارند. تیم ما در نیم‌فصل اول بابت این موضوع اذیت شد. امیدوارم مسئولان به فکر تیم باشند چون حیف است که به دلیل مشکلات مالی شیرازه تیم از هم بپاشد. تمام هدف ما این است که هواداران را خوشحال کنیم و باید مشکلات مالی هم برطرف شود تا بازیکنان دغدغه ذهنی نداشته باشند.»
 کعبی درباره نتایج خوب صنعت‌نفت آبادان در لیگ امسال ادامه می‌دهد: «خوشبختانه در این فصل تا الان نتایج خوبی گرفتیم و بعد از آمدن اسکوچیچ از لحاظ فنی و تاکتیکی پیشرفت کردیم. ما امسال فقط دو باخت داشتیم که آن هم برابر استقلال و پرسپولیس بود و در خانه هم شکست نخوردیم. امیدوارم که این روند را در نیم‌فصل دوم هم ادامه دهیم.»
مدافع صنعت‌نفت آبادان در ارتباط با بازی معوقه تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: «تیم‌های امیر قلعه‌نویی تیم‌های خوبی هستند، فکر می‌کنم بازی جالبی خواهد شد و امیدوارم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.»


Page Generated in 0.0046 sec