printlogo


کد خبر: 201939تاریخ: 1398/10/5 00:00
خبر کوتاه



فکری از سرمربیگری آلومینیوم برکنار شد
با تصمیم هیأت‌مدیره باشگاه آلومینیوم اراک، محمود فکری از هدایت این تیم لیگ یکی برکنار شد. تیم آلومینیوم اراک در پایان نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول با 26 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد.
 
بیاتلو سرمربی خوشه‌طلایی شد
وحید بیاتلو به‌عنوان سرمربی جدید تیم لیگی یکی خوشه‌طلایی ساوه منصوب شد. بیاتلو جانشین محسن عاشوری در تیم خوشه‌طلایی شده است. تیم خوشه‌طلایی ساوه با 26 امتیاز در جایگاه ششم لیگ دسته اول قرار دارد.
 
جعفری در فولاد می‌ماند
در حالی که فرزاد جعفری مدافع فولاد خوزستان با انتشار پستی در فضای مجازی جدایی‌اش از این باشگاه را اعلام و با هواداران خداحافظی کرده اما باشگاه فولاد اعلام کرد برنامه‌ای برای کنار گذاشتن این بازیکن ندارد و از او خواسته‌اند با از سرگیری تمریناتش، خود را به کادر فنی معرفی کند. این مدافع 26ساله یک سال دیگر با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد دارد و باشگاه هم بحث جدایی او یا هر بازیکنی را تکذیب کرده. باشگاه فولاد تأکید کرده جدایی هر بازیکنی از این تیم منوط به دریافت پیشنهاد رسمی و بررسی باشگاه و صدور رضایت‌نامه خواهد بود. تاکنون تنها نام انس ولید خالد بنی یاسین مدافع اردنی فولاد در لیست فروش باشگاه قرار گرفته است.
 
احتمال ماندن الهامی در تراکتور تا پایان فصل
ساکت الهامی که این روز‌ها هدایت تراکتور را بر عهده دارد نتایج خوبی کسب کرده و شنیده می‌شود در صورتی که تیمش مقابل پیکان هم به برتری برسد، احتمال ماندنش در تراکتور تا پایان فصل به‌عنوان سرمربی زیاد است. تراکتور در دو فصل اخیر علی‌رغم هزینه زیاد برای مربیان نامدار خارجی، نتایج خوبی کسب نکرده و به‌نظر می‌رسد این‌بار مدیران باشگاه تراکتور قصد دارند به مربیان ایرانی اعتماد کنند. همچنین قرار شده در صورت ماندن الهامی، در صورتی که او نیاز به دستیار ایرانی یا خارجی داشته باشد کادر فنی تراکتور هم تقویت شود. تراکتور در ۳ بازی اخیر خود مقابل تیم‌های فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو به برتری رسیده است.

 


Page Generated in 0.0052 sec