printlogo


کد خبر: 201933تاریخ: 1398/10/5 00:00
زنان



لیگ برتر فوتبال زنان
جدال بم و کردستان برای قهرمانی نیم‌فصل
تیم وچان کردستان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان مقابل تیمی قرار می‌گیرد و میزبانی می‌کند که برای کسب هفتمین قهرمانی لیگ برتر برنامه‌ریزی کرده و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است. در عین حال وچان کردستان دروازه‌بانی به نام زهرا خواجوی دارد که تا هفته دهم لیگ برتر دروازه خود را بسته نگه داشته و با ادامه این روند می‌تواند رکورد خوبی را به اسم خود ثبت کند. شهرداری بم و وچان کردستان تمام مسابقات خود را برده‌اند با این تفاوت که دروازه وچان کردستان بسته مانده و گل‌های کمتری ثبت کرده اما دروازه شهرداری بم یک بار باز شده و با تعداد گل‌های بیشتر صدرنشین است. پایان این مسابقه حساس و دیدنی تکلیف تیم برتر و قهرمان نیم فصل را مشخص خواهد کرد. برنامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان به این شرح است:
جمعه 6/10/98، ساعت 10 صبح
سینا بوشهر- هیأت فوتبال البرز
ملوان بندرانزلی- آذرخش زاگرس شیراز
وچان کردستان- شهرداری بم
شهرداری سیرجان- ذوب آهن اصفهان
سپاهان اصفهان- پالایش گاز ایلام
آویسا خوزستان- همیاری آذربایجان غربی
 
لیگ برتر فوتسال زنان
میهمانی حفاری در نصف‌جهان
هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال زنان جمعه با برگزاری 6 بازی پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی هفته نامی‌نو میزبان حفاری اهواز است. حفاری اهواز بعد از برتری در دربی جنوبی‌ها در این هفته راهی اصفهان می‌شود تا مقابل نامی‌نو قرار بگیرد. حفاری برای حفظ جایگاه دوم به 3 امتیاز این بازی نیاز دارد. هیأت فوتبال خراسان تیم صدرنشین جدول رده‌بندی هم جمعه به تهران می‌آید تا مقابل رهیاب گستر بازی کند. نماینده پایتخت با 25 امتیاز ششم است. برنامه کامل هفته هجدهم به این شرح است:
پارس‌آرا شیراز- مس رفسنجان
سایپا- پویندگان فجر شیراز
دریژنو فرخ‌شهر- شهروند ساری
رهیاب گستر تهران- هیأت فوتبال خراسان
نامی‌نو- حفاری اهواز
پالایش نفت آبادان- دختران کویر مس کرمان
در جدول رده‌بندی، هیأت خراسان با 40 امتیاز صدرنشین است. حفاری با 38 و مس رفسنجان با 37 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.


Page Generated in 0.0054 sec