printlogo


کد خبر: 201930تاریخ: 1398/10/5 00:00
خبر کوتاه

نوروزی به مراسم تجلیل از برترین‌های پزشکی – ورزشی نرفت
جای خالی پورکاظمی بیشتر از همیشه به چشم آمد
همایش تجلیل از پژوهشگران و بزرگان پزشکی ورزشی در حالی برگزار شد که جای خالی پورکاظمی، رئیس سابق فدراسیون که مدتی قبل به دیار باقی شتافت، بیشتر از همیشه به چشم آمد. در این مراسم از رؤسای قبلی فدراسیون پزشکی ورزشی، بنیانگذاران و پیشکسوتان پزشکی ورزشی و صاحبان کرسی‌های بین‌المللی تجلیل شد که خانواده مرحوم پورکاظمی هم در این مراسم حضور داشتند. پورکاظمی که پیش از غلامرضا نوروزی، ریاست فدراسیون پزشکی – ورزشی را برعهده داشت، چند سال قبل به علت بیماری درگذشت اما تأثیر قدم‌های مثبتی که برای ارائه خدمات به جامعه ورزش برداشت، همچنان باقی است. در این مراسم کلیپی از فعالیت‌های مرحوم لطفعلی پورکاظمی پخش و از خانواده‌اش تجلیل شد.
این مراسم البته نکته‌های دیگری هم داشت. یکی از موارد قابل توجه، غیبت غلامرضا نوروزی، رئیس پیشین فدراسیون بود. مهدی علی‌نژاد، سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش که خودش هم پزشک است، در این مراسم گفت: «جامعه پزشکی همیشه در موفقیت‌های ورزش نقش داشته اما مغفول مانده است. مجموعه پزشکی ورزشی ایران یکی از بهترین‌ها بوده است. چند ماه دیگر المپیک را پیش رو داریم و پزشکان نقش ویژه‌ای می‌توانند داشته باشند مانند مصدومیتی که برای حسن یزدانی پیش آمد. رسیدگی به حسن یزدانی نشان داد پشتیبانی خوبی از ورزشکاران می‌شود.»
 

 


 لیگ برتر والیبال بانوان
مدعی قهرمانی
میزبان قزوین
هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان امروز (پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌‌شود که طبق برنامه اعلام شده، ذوب‌آهن مدافع عنوان قهرمانی میزبان شورا و شهرداری قزوین است. شاگردان فریبا صادقی تاکنون همه مسابقات خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند و امیدوارند که همین روند را ادامه دهند.
در تهران نیز تیم‌های توسعه اقتصادی اطلس و اکسون مقابل هم به میدان می‌روند و افق قم هم میزبان ستارگان فارس است. با توجه به رقابت‌های انتخابی المپیک و برگزاری تمرینات تیم ملی، دیدارهای پیکان و ابریج اسانس تا پایان مسابقات تیم ملی برگزار نمی‌شود.


Page Generated in 0.0042 sec