printlogo


کد خبر: 201919تاریخ: 1398/10/5 00:00
گزارش



وسوسه کوتینیو برای بازگشت به لیگ برتر
فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی که به صورت قرضی برای بایرن مونیخ بازی می‌کند، اعتراف کرد وسوسه شده که به لیگ برتر انگلیس برگردد. او تابستان امسال با قراردادی دو ساله به صورت قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست و ماندنش در این تیم به تصمیم باواریایی‌ها بستگی دارد.
او دو سال از قرارداد 5 ساله‌اش با بارسلونا را در این تیم سپری کرده و دو سال هم با بایرن مونیخ قرارداد دارد که البته سال دومش مشروط به تمایل باشگاه است. با توجه به وضعیتی که بایرن مونیخ در این فصل داشته نه تنها احتمال دارد این باشگاه قید فعالسازی بند تمدید قراردادش با کوتینیو برای سال دوم را بزند بلکه احتمال دارد که در همین بازار زمستانی درهای خروج را به بازیکن برزیلی نشان دهد بخصوص که او مشتریانی مانند چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام دارد و شایعاتی مبنی بر تمایل لیورپول برای برگرداندن او به آنفیلد هم شنیده می‌شود.
طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا هم گفته در برنامه‌‌هایش روی کوتینیوی 27 ساله حساب نمی‌کند و ظاهراً بارسا قصد دارد در تابستان سال آینده بار دیگر شانس خود را برای خرید نیمار امتحان کند.


Page Generated in 0.0058 sec