printlogo


کد خبر: 201911تاریخ: 1398/10/5 00:00
خبر و مصاحبه




دستیاران استرا از گروه لفت دادند!


نکته جالب در ماجرای جدایی استراماچونی از استقلال خروج دستیاران وی از گروه واتساپی بازیکنان است.
دو روز پیش دستیاران استراماچونی ناگهان از گروه خارج شدند تا مشخص شود که ادامه همکاری استراماچونی با استقلال دور از ذهن است.
استراماچونی 20 روز پیش ایران را به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش ترک کرد اما با وجود پیگیری‌های سران باشگاه استقلال و دخالت‌هایی که وزارت امورخارجه و سرکنسولگری ایران در ایتالیا پیرامون حل این ماجرا داشت و در نهایت مبالغ درخواستی وی به حسابش واریز شد اما استراماچونی دیگر حاضر به بازگشت نشد و همکاری‌اش را با باشگاه استقلال قطع کرد.


بیانی: درخواست استراماچونی
خارج از عرف است


شاهین بیانی اینگونه علیه استراماچونی صحبت کرده است: «استراماچونی اول از هوادار صحبت می‌کرد، ولی وقتی پولش واریز شد، دیگر در این 11 بند صحبتی از هوادار نبود! او گفته اگر همه شروط را باشگاه استقلال بپذیرد، برمی‌گردد. این موضوع که مدت قراردادش را هم کم کرده متعارف نیست اما باشگاه استقلال به خاطر هواداران با آن موافقت کرد، ولی اینکه همه پولش را یک جا بخواهد دور از رسم و عرف همه دنیا است. استراماچونی با شرط قرار دادن پاسخ 24 ساعته، همه راه‌های مذاکره را هم بسته است. با شناختی که من از مدیران باشگاه استقلال دارم، این پول را پرداخت نخواهند کرد و عملاً اگر استراماچونی کوتاه نیاید، قرارداد او به طور کامل فسخ می‌شود.» بیانی مدعی است که پرداخت این پول درست نیست: «پرداخت این پول اصلاً درست نیست. شاید باشگاه توان پرداخت را داشته باشد اما این کار اصلاً عرف نیست. استراماچونی در دو، سه روز اولی که رفته بود، می‌گفت فقط تضمین پرداخت پولش را می‌خواهد، ولی 180 درجه تغییر موضع داد و پولش را یک‌جا می‌خواهد. استراماچونی باهوش است و خودش هم می‌داند، چون استقلال تیم بزرگی است و هواداران میلیونی دارد در این تیم موفق شده اما اگر به تیم دیگری هم در ایران می‌رفت موفق می‌شد؟ قطعاً خودش بهتر از همه می‌داند قبل از ایران هیچ پیشنهاد مربیگری نداشته که استقلال را انتخاب کرده است. او در دو سال گذشته پیشنهادی نداشته و حالا با استفاده از نام بزرگ استقلال و حمایت هواداران، پیشکسوتان و مدیران باشگاه توانسته موفق شود.»


آخرین پیام به استراماچونی: برای مذاکره بیا

باشگاه استقلال برای اینکه بهانه دست هوادارانش ندهد دیروز نیز از طرق گوناگون آخرین پیغام‌های خود را به استراماچونی داد تا شاید این مربی برای بازگشت ترغیب شود. در همین راستا برخی مدیران باشگاه استقلال که در سایه امور را در دست دارند، به استراماچونی گفته‌اند که به ایران بازگردد و همه شروطش را به جز آن بند غیر قابل مذاکره پرداخت همه دستمزد، انجام خواهند داد. حتی علی فتح‌الله‌زاده در تماس‌هایی که با استراماچونی داشت به وی گفت که حاضر است حقوق‌اش را هر ماه به ازای دو ماه پرداخت کند تا این مربی برای بازگشت دیگر مسأله‌ای نداشته باشد. البته استراماچونی هیچ پاسخی به این پیغام نداد تا عملاً حضورش در استقلال منتفی شود. استراماچونی بعد از سفر به کشورش رفتار نامناسبی با سران باشگاه استقلال داشت و هرگز بر اساس عرف و قاعده حرکت نکرد.
 


Page Generated in 0.0043 sec