printlogo


کد خبر: 197677تاریخ: 1398/8/8 00:00
شوک به تیم ملی و ویلموتس
طارمی به عراق نمی‌رسد؟




بعد از یکی، دو فصل بازی در قطر و ترکیب الغرافه، مهدی طارمی پیشنهادهایی از لیگ ایران و همچنین حوزه خلیج فارس دریافت کرد اما ترجیح داد به اروپا برود، وارد لیگ پرتغال شود و برای باشگاه ریوآوه بازی کند. مهدی طارمی شروعی رویایی با ریوآوه در لیگ پرتغال داشت اما این درخشش تحت‌الشعاع مصدومیت‌های متوالی ستاره ایرانی قرار گرفت تا جایی که ABOLA در تازه‌ترین گزارش از مصدومیت شدید مچ پای راست طارمی و دوری او از ترکیب 18 نفره ریوآوه مقابل بلننزه در بازی چهارشنبه شب خبر داد.
 به نوشته این رسانه پرتغالی مهدی طارمی به خاطر همین مصدومیت در بازی با پاکوس فریرا در ابتدای هفته طی روزهای گذشته بیشتر وقت خود را مشغول مداوا و انجام تمرینات اختصاصی زیر نظر پزشکان باشگاه گذاشته اما با جدی بودن این آسیب‌دیدگی قرار شد تا ستاره ایرانی آزمایش‌های پزشکی دقیق‌تری برای مشخص شدن میزان مصدومیت خود انجام بدهد.
تا اینجا مشکل مهمی نیست اما برخی دیگر از رسانه‌های پرتغالی از احتمال دوری سه تا چهار هفته‌ای مهدی طارمی از ترکیب ریوآوه به خاطر آسیب‌دیدگی جدید از ناحیه مچ پای راست خبر داده‌اند، اتفاقی که اگر تأیید شود بیشترین شوک را به مارک ویلموتس و طرفداران فوتبال ایران وارد خواهد کرد، چون باید عملاً قید این بازیکن کلیدی و سرنوشت‌ساز را برای بازی حساس با عراق در بصره بزنند.
ایران در گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر روز 23 آبان در بصره عراق میهمان جدی‌ترین حریف خود خواهد بود و آسیب دیدگی جدید طارمی می‌تواند حضور او در فهرست بازیکنان دعوت شده از سوی سرمربی بلژیکی را به خطر بیندازد.
مسلماً غیبت طارمی آن هم در بازی با عراق می‌تواند شوک بدی را به تیم ملی وارد کند که باید منتظر ماند و دید تا روزهای آتی باشگاه ریوآوه پرتغال چه گزارشی از مراحل درمان طارمی ارائه خواهد کرد.


Page Generated in 0.0053 sec