printlogo


کد خبر: 197673تاریخ: 1398/8/8 00:00
گزارش و خبر



سفر هیأت ایرانی به بصره
حساسیت برای میزبانی عراق

برنامه‌های فدراسیون فوتبال برای تیم ملی فوتبال ایران تا دیدار با عراق بسیار فشرده و البته حساس است؛ از سفر هیأت ایرانی به بصره برای بررسی شرایط میزبانی تا سفر رئیس فدراسیون فوتبال عراق به تهران و جلسه با مهدی تاج و البته هماهنگی دیدار تدارکاتی برای فیفادی پیش رو که هنوز قطعی نشده است. هیأت ایرانی که شامل محمدرضا ساکت، رضا نقی‌پور و مهدی خراطی می‌شود، قرار است روز چهارشنبه به عراق سفر کند و راهی شهر بصره شود، شهری که میزبان دیدار روز 23 آبان ماه عراق مقابل ایران خواهد بود تا پرونده دیدارهای دور رفت مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین در گروه C بسته شود.
با توجه به اینکه عراقی‌ها به تازگی موفق به کسب میزبانی دیدارهای بین‌المللی شده‌اند، حساسیت درباره میزبانی آنها بیشتر از قبل است. همچنین شلوغی‌ها و تظاهرات اخیر در این کشور نیز به حساسیت‌ها افزوده است. با این حال هیأت ایرانی اعزامی به بصره قرار است شرایط میزبانی، محل برپایی تمرینات، هتل محل اقامت تیم ملی و همچنین سایر موضوعات مرتبط با فرآیند برگزاری مسابقه را بررسی کنند و با ارائه گزارشی کامل از این اتفاقات روز شنبه به ایران بازگردند.
از طرفی عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق روز شنبه برای برپایی جلسه با مهدی تاج وارد تهران می‌شود. البته این احتمال وجود دارد که جلسه رؤسای دو فدراسیون ایران و عراق برخلاف اعلام قبلی با یک روز تأخیر در روز یکشنبه برگزار شود که در این جلسه امکان تصمیم‌گیری جدیدی در خصوص شرایط میزبانی عراق وجود دارد. با توجه به اینکه شلوغی‌ها در عراق حساسیت را برای میزبانی افزایش داده، این جلسه قرار است برای پیش‌بینی و جلوگیری از هرگونه تنش پیرامون مسابقه دو تیم عراق و ایران برگزار شود، جلسه‌ای که یا راهکارهایی را درباره کاهش تنش‌ها به دنبال خواهد داشت یا درباره تغییر شرایط میزبانی تصمیم‌گیری خواهد شد.


بازگشت میلاد محمدی به ترکیب خنت

در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم ژوپیلر لیگ بلژیک، تیم خنت که بعد از ۶ مسابقه مجدداً میلاد محمدی را در ترکیب داشت، در استادیوم استاین مقابل سنت‌تروین رده سیزدهمی قرار گرفت. یاران محمدی که هفته قبل برابر واسلند بورن به برتری رسیده بودند، در دیدار خارج از خانه مقابل سنت‌ترویدن به تساوی بدون گل رضایت دادند تا ۲۱ امتیازی شوند و در جایگاه سوم جدول ژوپیلر لیگ بلژیک باقی بمانند. میلاد محمدی که آخرین بازی خود در ژوپیلر لیگ را در هفته ششم برابر سرکل بروژ انجام داده بود، در بازگشت به ترکیب خنت ۹۰ دقیقه مقابل سنت‌ترویدن بازی کرد.


تساوی ترابزون‌اسپور با مجید حسینی

در آخرین بازی هفته نهم سوپرلیگ ترکیه، ترابزون‌اسپور میهمان تیم باشاک‌شهیر بود و برابر این تیم به تساوی 2 بر 2 رسید. دو گل تیم باشاک‌شهیر در دقایق 67 - پنالتی و 79 به ثمر رسید. دانیل (61 - پنالتی) و سورلوت (6+90) برای ترابزون‌اسپور گل زدند. مجید حسینی هم 90 دقیقه در ترکیب ترابزون‌اسپور حضور داشت. در جدول رده‌بندی سوپرلیگ ترکیه تیم ترابزون‌اسپور با 16 امتیاز چهارم است.
 


Page Generated in 0.0056 sec