printlogo


کد خبر: 197663تاریخ: 1398/8/8 00:00
مصاحبه و خبر



عبداللهی: امیدوارم باتجربه‌ها مصدوم نشوند

نصرالله عبداللهی، پیشکسوت باشگاه استقلال از وضعیت امروز این تیم خوشحال است. عبداللهی می‌گوید: «استقلال کم کم راه افتاده و وضعیت بدی ندارد. امیدوارم این تیم مقابل تراکتور نیز نتیجه بگیرد و به همین روند ادامه دهد. داشتن تیم جوان خوب است اما در صورت عدم نتیجه‌گیری جمع کردن همین تیم سخت خواهد شد. در چند بازی اول فصل، بازیکنانی مثل روزبه چشمی نبودند یا وریا غفوری مصدوم بود اما با اضافه شدن این دو بازیکن شرایط تغییر کرد. امیدوارم بازیکنان باتجربه مصدوم نشوند، چرا که جمع کردن جوان‌ترها سخت است.» عبداللهی در پایان حرف‌هایش دوری خود از این باشگاه را تأیید کرد: «مدتی است از شرایط باشگاه خبر ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما استقلال در حاضر نتیجه گرفته و این کارها درست نیست.»


باشگاه استقلال: آن استوری متعلق
به وریا نیست


باشگاه استقلال نسبت به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی که به وریا غفوری منتسب شده واکنش نشان داده است.
باشگاه استقلال در واکنش خود چنین آورده:
1: متأسفانه عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی با انتشار اخبار و تصاویر جعلی و نسبت دادن آن به وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال، در تلاش هستند تا بازی بزرگ روز جمعه در تبریز را تحت تأثیر مسائل غیرورزشی قرار دهند.
2: باشگاه استقلال ضمن تکذیب تمامی این اظهارات و تصاویر به اطلاع می‌رساند که از طریق پلیس فتا و نهادهای نظارتی علیه این پلشتی‌ها اقدام خواهد کرد.
3: همچنین از مسئولان برگزاری این مسابقه؛ هیأت فوتبال استان آذربایجان‌ شرقى، باشگاه میزبان، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و سایر نهادها و سازمان‌های مسئول انتظار می‌رود که نسبت به این شیطنت‌ها و شناسایی عوامل، اقدام لازم و فوری را انجام دهند.


پاداش در حساب بازیکنان

تیم فوتبال استقلال در 2 دیدار پی در پی در جام حذفی موفق شد گل ریحان البرز و فجر شهید سپاسی را در جام حذفی شکست دهد به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال پاداش این 2 دیدار را به حساب بازیکنان این تیم واریز کردند. مسئولان باشگاه استقلال می‌خواهند پاداش 3 برد پی در پی در لیگ برتر را نیز طی چند روز آتی به حساب بازیکنان این تیم واریز کنند. استقلال در 5 دیدار آخر خود در جام حذفی و لیگ به 5 پیروزی پی در پی دست پیدا کرده است.


فریبا: استقلال به روز فوتبال بازی می‌کند

بهتاش فریبا از اوضاع استقلال راضی است. او می‌گوید: «خوشبختانه کارها خوب پیش رفته و قبلاً هم گفته بودم شرایط رفته رفته بهتر خواهد شد. مهم‌ترین مسأله آشنایی تقریبی استراماچونی با فوتبال ایران است که به نظر می‌رسد او خودش را با تیم‌ها، داوران، بازیکنان و هواداران آشنا کرده است. استقلال این روزها با سیستم روز فوتبال دنیا بازی می‌کند و به قول فوتبالی‌ها بازی بزن زیرش از این تیم نمی‌بینیم. کار از دروازه‌بان و مدافعان آغاز می‌شود، این هم مستلزم حضور مدافعانی است که بازیسازی را خوب انجام می‌دهند. غلامی، دانشگر و چشمی که زمانی هافبک بوده پا به توپ هستند و این به سیستم فوتبال استقلال خیلی کمک می‌کند.» پیشکسوت استقلال درباره تاکتیک‌ها هجومی استقلال هم این صحبت‌ها را به زبان آورد: «دیاباته و تبریزی مدتی در گوشه‌ها بازی کرده‌اند و بعد از آن قائدی به این فضا اضافه شده البته دیاباته مدتی مصدوم بود ولی با توجه به اینکه او تازه اضافه شده و زیاد برای استقلال بازی نکرده، نمی‌شود به صراحت در موردش نظر داد اما او بازیکنی است که با فیزیک و قد و قامتش می‌تواند در محوطه جریمه حریفان به استقلال کمک کند.» فریبا درباره روند دفاعی تیم هم این صحبت‌ها را مطرح کرد: «با وجود اینکه استقلال در 5 بازی به برتری رسیده ولی معتقدم دفاع تیمی استقلال دچار مشکل است، ما با وجود اینکه سایپا را 4 بر صفر شکست دادیم ولی 5 موقعیت خوب به این تیم دادیم که اگر به جای سایپا، تراکتور، پدیده یا سپاهان بودند کار برای ما سخت می‌شد. یادمان نرود در تراکتور دژاگه، شجاعی، حاجی‌صفی و میمبلا شوتزن هستند و اگر به آنها فرصت داده شود خطرناک ظاهر خواهند شد.»






 


Page Generated in 0.0060 sec