printlogo


کد خبر: 197652تاریخ: 1398/8/8 00:00
گزارش

از درگیری لفظی تا برخورد فیزیکی در دیدارهای دوستانه بسکتبال
آغاز حواشی قبل از متن


لیگ برتر بسکتبال در آستانه آغاز است. تیم‌ها آخرین مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارند و آماده آغاز مسابقات‌اند. به همین دلیل در یکی دو هفته گذشته بازار رقابت‌های تدارکاتی بین تیم‌ها داغ و فعال بود و تیم‌های مختلف پیش از آغاز لیگ به مصاف هم رفتند. رقابت‌هایی که در عین دوستانه بودن، حواشی خاص خودش را هم داشت و به حاشیه کشیده شد.
از درگیری لفظی مربیان شیمیدر و شهرداری گرگان تا درگیری فیزیکی بازیکنان نفت و پتروشیمی در بازی دوستانه که در یک هفته اخیر رخ داده و نگرانی‌ها از این است که این درگیری‌ها به بازی‌های لیگ هم کشیده شود.
مهران شاهین‌طبع و محمدرضا اسلامی در تهران به دلیل تداخل در برنامه تمرینی و بازی دوستانه با یکدیگر درگیری لفظی شدید پیدا کردند و از خجالت هم درآمدند و هنوز چند روزی از این قضیه نگذشته بود که محمد یوسف‌وند و محمد شهریان در بندرامام و در جریان بازی دوستانه پتروشیمی و نفت دعوای فیزیکی شدیدی به راه انداختند که باعث شکسته شدن گونه بازیکن نفت شد.
حواشی که خیلی‌ها را نگران کرده تا مبادا این حواشی به لیگ برتر هم کشیده شده و شاهد ادامه اینگونه صحنه‌ها در لیگ برتر باشیم. البته که در جریان لیگ نظارت کمیته انضباطی بر مسابقات و محکومیت‌ها باعث می‌شود تا بازیکنان و مربیان کنترل بیشتری بر رفتارهایشان داشته باشند. با این حال در این سال مهم که به المپیک منتهی خواهد شد و بازیکنان تلاش می‌کنند خودشان را به مربی تیم ملی نشان دهند، لزوم کنترل خود تیم‌ها بر رفتار مربیان و بازیکنانشان به شدت حس می‌شود تا حواشی این لیگ که پس از سال‌ها به سمت جذاب‌تر شدن پیش می‌رود، از متن آن پیشی نگیرد.


Page Generated in 0.0063 sec