printlogo


کد خبر: 197643تاریخ: 1398/8/8 00:00
گزارش



پایان شکست‌های متوالی
استفن کری و یارانش
لبخند دوباره گلدن استیت


بعد از تجربه یک شروع تلخ و قبول دو باخت متوالی در اولین بازی‌هایش در فصل جدید NBA، تیم بسکتبال گلدن‌استیت وریرز سرانجام بار دیگر طعم پیروزی را چشید. استفن ‌کری و یارانش که فینال فصل گذشته را به تورنتو رپتورز باختند، فصل جدید را با 2 شکست متوالی شروع کردند اما سرانجام این هفته در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم نیو اورلینز پلیکانز موفق شدند میزبان خود را با نتیجه 134 به 123 شکست دهند و اولین بردشان را در فصل جدید لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا کسب کنند.
 برخلاف بازی‌های قبلی‌شان، استفن کری و یارانش که این فصل ستاره‌ای تأثیرگذار مانند کوین‌ دورانت را دیگر در اختیار ندارند، امیدوار کننده ظاهر شدند و در هیچ مقطعی از بازی از حریف خود عقب نیفتادند. آنها حتی در اواسط کوارتر چهارم مسابقه 29 امتیاز از میزبان خود هم پیش بودند.
استفن کری و دی‌آنجلو راسل در این بازی امتیاز‌آورترین بازیکنان تیم‌شان بودند و با پرتاب‌های سه امتیازی کارساز‌شان یکی پس از دیگری به امتیازات گلدن استیت اضافه کردند. در همین حال دریموند گرین هم مانند حلقه اتصال میان تمامی بازیکنان تیم عمل کرد و مزد آن را هم با یک تریپل دابل گرفت. او 16 امتیاز، 17 ریباند و 10 پاس گل به ثبت رساند اما یکی از بازیکنانی که شاید انتظار درخشش در ترکیب گلدن‌استیت در این بازی نمی‌رفت، دیمین لی بود که 23 امتیاز گرفت و 11 ریباند داشت. این بازی از آن بازی‌هایی بود که اکثر بازیکنان گلدن‌استیت آمار خودشان را ارتقا دادند. اگرچه این اولین پیروزی آنها بود اما آنها هنوز چیزهای زیادی برای اثبات کردن دارند چون حریفی که شکست دادند یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ بود که همه بازی‌هایش را در این فصل باخته است. همیلتون با هشتمی قهرمان می‌شود
 


Page Generated in 0.0047 sec