printlogo


کد خبر: 197634تاریخ: 1398/8/8 00:00
نمی‌دانم نخست‌وزیر کیست!
بیل: فقط گلف را دنبال می‌کنم



گرت بیل با وجود خبرهای متعددی که از جدایی‌اش به گوش می‌رسد، گفته که در شهر مادرید به‌خوبی جا افتاده است. او همچنین به علاقه خود به ورزش گلف تأکید کرده است.
این بازیکن ولزی که در حال حاضر مصدوم است، می‌داند پس از پایان فوتبالش چه خواهد کرد: « به زمین گلف خواهم رفت. زیاد به بازنشستگی فکر نمی‌کنم اما 30 سال دارم و باید به این موضوع توجه کنم. ترجیح می‌دهم بعد از آن، سراغ بعضی کارها بروم تا اینکه روی کاناپه بنشینم.»
او به خبرهای روزنامه‌ها درباره اوضاعش در اسپانیا یا فرمش در میدان توجهی ندارد اما خبرهای مسائلی مانند برگزیت را دنبال می‌کند: «من از نظر مالی به اوضاع نگاه می‌کنم، چون برگزیت از نظر سرمایه‌گذاری و اقتصادی روی من اثر دارد اما من اکثر خبرهای چرند را نمی‌خوانم. من واقعاً تا حد 99 درصد چیزی از برگزیت نمی‌دانم. حتی نمی‌دانم نخست‌وزیر کیست. من هیچ خبری ندارم. من که نمی‌توانم تأثیری بگذارم، پس علاقه‌ای به این مسائل ندارم. من گلف را دنبال می‌کنم. همین و بس. من می‌توانم به شما بگویم که نفر اول گلف دنیا کیست.
من از زندگی در مادرید بسیار راضی‌ام. از سبک زندگی، از فرهنگ، غذا، آب و هوا... خانواده‌ام هم کاملاً جا افتاده‌اند.»
از بیل سؤال شد که آیا دوست دارد مانند دیوید بکام از خودش برند بسازد و او گفت: «نه، خیلی ممنون اما ترجیح می‌دهم کسی من را نشناسد! من ترجیح می‌دهم در زمین گلف باشم. مردم اولویت‌های خودشان را دارند اما من ترجیح می‌دهم آرام آرام محو شوم. من نمی‌خواهم خودم را تبلیغ کنم. زمانی که فوتبالم تمام شود، زندگی آرام‌تری خواهم داشت.»

 


Page Generated in 0.0055 sec