printlogo


کد خبر: 196663تاریخ: 1398/7/20 00:00
نقل قول


به خاطر پول بیشتر پرسپولیس را ترک نکردم
برانکو: پرسپولیس کالدرون شانس اصلی قهرمانی است

* همان روز بازی که استقلال در زمین حاضر نشد این جام به ما رسیده بود.
* دوران شیرین و فراموش نشدنی‌ با پرسپولیس بود ولی حیف که حسرت جام هشتم که همان جام قهرمانی در آسیا بود برای ما باقی ماند.
* متأسفانه در صحبت‌هایی که با باشگاه داشتیم به توافق نرسیدیم و من نتوانستم قراردادم را به شکلی که می‌خواستم و دوست داشتم با پرسپولیس به پایان برسانم.
* تا الان فرصتش نبود. من می‌خواستم دربی را ببینم ولی اینترنت خوبی در آن لحظه در اختیار نداشتم.
* پرسپولیس تیم خوبی دارد و قطعاً در کنار سپاهان و پدیده و تراکتور و استقلال شانس اصلی کسب قهرمانی است و طبیعتاً نیاز به زمان دارد. کالدرون یک مربی بسیار باکیفیت است که در پشت خودش یک سابقه قوی بر جا گذاشته است که در هر جا بوده یا قهرمان بوده یا توانسته افتخارات زیادی کسب کند. طبیعتاً نیاز به زمان دارد و این یک امر کاملاً طبیعی است.
* باشگاه یک پیشنهاد به ما داد که با آن موافق نبودیم و پیشنهاد خودمان را ارائه دادیم و منتظر هستیم تا نظرشان را به ما اعلام کنند و اگر هم نپذیرند به هر حال پرونده در فیفا در جریان است و روال خودش را طی می‌کند.
* در مورد تخفیف 60 درصدی هم صحبت کردیم تا بخشی از طلب‌مان را ببخشیم تا این مشکل برطرف شود ولی باشگاه می‌گوید طلبت را به عنوان مبلغ آزاد شدن قرارداد و رضایتنامه لحاظ کن و تسویه حساب کن و مدعی هستند در صورت داشتن قرارداد از این تیم جدا شدم ولی جدایی من کاملاً قانونی بود.
*پرداخت مالیات من در حیطه تعهدات باشگاه است و بخشی از آن پرداخت شده که من توانستم مجوز خروج بگیرم. من در زمانی که پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم بود با این باشگاه قرارداد امضا کردم. وقتی به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم باشگاه 2 میلیون یورو درآمد به دست آورد. این را هم بگویم من ارزان‌ترین مربی 10 سال اخیر پرسپولیس هستم و اگر این را پیگیری کنید، متوجه می‌شوید صحت دارد. حتی آپشن‌های قرارداد من کمتر از آپشن نفرات قبل از من بوده است.
* به خاطر پول بیشتر پرسپولیس را ترک نکردم. من بابت دریافت حق و حقوقم از پرسپولیس از این تیم جدا شدم.
* من بدشانسی نداشتم و کی‌روش بدشانس بود که من در زمان او هدایت پرسپولیس را به دست داشتم.
واقعاً چه کسی به کی‌روش اجازه داد در 8-7 سال حضورش در ایران حتی یک مسابقه را هم نیاید از نزدیک ببیند؟
 این رفتار به هیچ وجه حرفه‌ای نبود و برعکس کاری که ویلموتس انجام می‌دهد، حرفه‌ای‌ترین کار یک مربی است که با تعامل با افراد و تبادل نظر بهترین تصمیم را بگیرد. این مهم‌ترین و جدی‌ترین رویکرد یک سرمربی است که از کسی مثل ویلموتس انتظار می‌رود.


Page Generated in 0.0048 sec