printlogo


کد خبر: 196662تاریخ: 1398/7/20 00:00
جمله ویژه کالدرون که می‌تواند علیپور را بیدار کند

با وجود اینکه علی علیپور نمایش قابل قبولی در دیدار با شهر خودرو داشت هنوز و در 6 مسابقه‌ای که به صورت کامل در زمین بوده موفق به گلزنی نشده که این برای خود علیپور و پرسپولیس نکته‌ای منفی به حساب می‌آید.
در عین حال جالب است که کالدرون در مصاحبه اخیرش با اشاره به نمایش مثبت علیپور در مشهد و رضایت از عملکردش جمله ویژه‌ای درباره مهاجم اصلی خود به کار برده که می‌تواند باعث تحرک و انگیزه‌ای دوچندان برای مهاجم قائمشهری سرخ‌ها شود.
کالدرون وقتی درباره علیپور صحبت می‌کرد به این جمله اشاره داشت که اولویت در حال حاضر گلزنی اوست چرا که علیپور مهم‌ترین بازیکن تیمش به حساب می‌آید. بله، مهم‌ترین بازیکن. این همان عبارتی است که می‌تواند باعث اتفاقاتی تازه و خوب برای علی علیپور شود. مهاجمی که هر چند موقعیت برایش نمی‌سازند یا کم می‌سازند اما خودش هم افت کرده و شرایط فصل قبل یا قبل ترش را ندارد.
شاید از دقایقی که علیپور در شش بازی گذشته به میدان رفته و یکی از معدود بازیکنان ثابت تیم کالدرون بوده بتوان به اهمیت این بازیکن نزد سرمربی آرژانتینی پی برد اما این جمله کالدرون می‌تواند تأثیر شگرفی روی آقای گل سابق سرخ‌ها بگذارد و بیدارش کند.


Page Generated in 0.0051 sec