printlogo


کد خبر: 196659تاریخ: 1398/7/20 00:00
مصاحبه


پرسپولیس به بازیکنی بیش از 8/2 میلیارد نداده
بیرانوند: سه ساله بسته‌ام، 9 میلیارد تومان

علیرضا بیرانوند دیروز در مصاحبه‌ای درباره اتفاقات بازی با کامبوج، شرایط خودش و پرسپولیس مصاحبه مفصلی کرد که بخشی از مهم‌ترین حرف‌هایش را می‌خوانید:
تمدید قرارداد: یک‌بندی در قراردادم دارم که می‌گوید اگر لژیونر شوم، باشگاه پرسپولیس از پولی که دریافت می‌کند بتواند در خرید بازیکن استفاده کند.
شرایط پرسپولیس: در تیم 22 بازیکن داریم که همه بازیکنان بزرگی هستند. زمان برانکو 13، 14 بازیکن داشتیم و پنجره‌های نقل و انتقالات بسته بود. فینال جام باشگاه‌های آسیا دو تا سه بازیکن ما از رده امید بودند. امسال سال سختی داریم. مطمئن هستیم سرمربی تیم پرسپولیس می‌تواند موفق شود. مطمئنم سرمربی تیم می‌تواند از این شرایط سخت عبور کند. ان‌شاءالله بازیکنان کمک کنند. ما سه بازی مهم را پیش‌رو داریم و اگر بتوانیم حریفان‌مان را شکست دهیم، در صدر جدول قرار می‌گیریم.
مصدومیت سیدجلال: بله، سیدجلال حسینی بازیکنی است که هر وقت می‌رود کفش می‌خرد، ما فکر می‌کنیم کفش نو خریده تا خداحافظی کند. او بعد از بازی آبادان مصدوم شد و قبل از بازی پدیده چند روزی هم با ما تمرین کرد اما نتوانست بازی کند. در حال حاضر با قدرت تمرین می‌کند و هیچ مشکلی ندارد. من به هیأت مدیره هم گفته‌ام اگر بتوانیم امسال قهرمان شویم بزرگی تیم را به همه نشان خواهیم داد. ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم کالدرون موفق باشد. اگر او موفق باشد همه بازیکنان موفق هستند.
شانس قهرمانی چهارم: من هیچ‌وقت حرفی نزدم که به آن نرسم. به تمام آرزوهایی که داشتم، رسیدم. به شما قول می‌دهم که پرسپولیس یک جام می‌تواند کسب کند و به این موضوع شک نکنید. این اتفاق برای ما باید رخ دهد. باید یکی از جام‌ها را کسب کنیم. از هفته اول با بازی‌هایی که انجام دادیم یک بازی آسان نداشتیم. بازی‌های ما خیلی سخت بود؛ حتی نمی‌توانستیم بگوییم که می‌رویم و نتیجه مساوی می‌شود. تیم نفت آبادان چهارم جدول است و ما با این تیم‌ها بازی کردیم. ما سه تا چهار بازی خوب پیش‌رو داریم که اگر نتیجه بگیریم به صدر جدول می‌رویم.
نامزد شده برای مرد سال آسیا: بله، فدراسیون در رابطه با این موضوع با من صحبت کرده است. 8 آبان این مراسم در مالزی برگزار می‌شود و باید در این مراسم حضور داشته باشم. من نماینده مردم ایران هستم. کارهایی که انجام دادم کارهای مردم بوده است. تمام اتفاقات خوبی که رخ داده مال مردم است. ان‌شاءالله جز نامزدها باشم.
شایعه قرارداد 8 میلیاردی: بازیکنانی هستند که قرارداد سه ساله می‌بندند و یک ورزشکار حرفه‌ای هستند. تمام تیم‌ها سقف قراردادشان بالای 5/2 میلیارد است اما یک پول جداگانه هم می‌دهند. بازیکنانی هم هستند که سه ساله قرارداد می‌بندند و در واقع سالی 3 میلیارد که در مجموع می‌شود 9 میلیارد تومان و این مبلغ‌ها برای قراردادهای یکساله نیست. من نوعی قرارداد سه ساله می‌بندم تا 9 میلیارد بگیرم. قراردادها هم به این صورت است. پرسپولیس از 5/2 میلیارد تا 2 میلیارد و 800 میلیون تومان پول بیشتری به بازیکن نداده است البته هر کسی که به پرسپولیس می‌آید برای هواداران می‌آید و بعد از آن برای پول.

 


Page Generated in 0.0058 sec