printlogo


کد خبر: 196656تاریخ: 1398/7/20 00:00
خبر کوتاه



خانبان قطعی شد
در جلسه روز پنجشنبه مدیرعامل باشگاه و سرمربی پرسپولیس، حضور مهرداد خانبان به عنوان آنالیزور در کادر فنی پرسپولیس قطعی شد و او از دیروز در تمرین حضور پیدا کرد. خانبان در چهار مقطع با سرمربیان سابق پرسپولیس همکاری داشته و برای پنجمین بار به عضویت کادر فنی پرسپولیس درآمد.
 او مدرک مربیگری A آسیا و تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد، در دو دوره هم با سرمربیان تیم ملی همکاری داشته است.
انصاری‌‌فرد درباره جذب آنالیزور جدید قبل از بازی جام حذفی با کالدرون صحبت کرده بود و سرمربی پرسپولیس ضمن موافقت با گزینه پیشنهادی باشگاه با توجه به فشردگی بازی‌ها خواهان اضافه شدن آنالیزور جدید بعد از بازی با شهرخودرو شد. دیروز در تمرین پرسپولیس خانبان به اعضای تیم معارفه شد.
 
اتفاق تلخ برای جباری
رضا جباری سرمربی تیم نوجوانان و بازیکن سابق پرسپولیس در غم درگذشت دایی‌اش به سوگ نشست که قاضی بازنشسته بود.
 آن مرحوم، متأسفانه در مسیر بازگشت از کربلا و در پی سانحه رانندگی در حوالی اسلام‌آباد غرب، دار فانی را وداع گفت. در این سانحه همسر دایی و پسر دایی سرمربی نوجوانان پرسپولیس هم جان باختند.
محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی این ضایعه را به جباری و خانواده داغدار وی تسلیت گفت. روزنامه ایران ورزشی هم این ضایعه را به رضا جباری و خانواده مرحومان تسلیت می‌گوید.
 
درخواست بازی تدارکاتی
با درخواست گابریل کالدرون این تیم یک بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.
 در همین راستا محسن خلیلی مذاکراتی را با برخی از تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی انجام داده تا یک حریف تدارکاتی برای تیم پرسپولیس پیدا کند. در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، روز یکشنبه یا دوشنبه تیم پرسپولیس در یک بازی تدارکاتی به میدان خواهد رفت و این احتمال وجود دارد که سرخ‌پوشان به مصاف گل‌گهر سیرجان بروند.
 


Page Generated in 0.0056 sec