printlogo


کد خبر: 196654تاریخ: 1398/7/20 00:00
طنزیم

گزارش تلویزیون کامبوج از بازی با ایران

هومن جعفری

با سلام خدمت بینندگان عزیز شبکه سه کامبوج، من میثاقچونگامونگا گزارشگر جدید شبکه سه کامبوج هستم که توی دروازه!
بله هنوز بازی درست شروع نشده بود که تیم ایران گل اول را زد. ما هنوز فرصتش را داریم. توان مقابله با ایران را داریم. ما می‌توانیم بازی را به سود خودمان برگردانیم که... توی دروازه!
ایرادی ندارد. فوتبال کامبوج به این گل‌ها نیاز دارد. ما می‌توانیم با حریفان قدرتمند خودمان رقابت کنیم. ایران هم تیم خیلی خوبی است ولی یادتان باشد که یک‌روزی گرفتن یک پنالتی از رونالدو هم برای اینها آرزو و حسرت بود. بله... توی دروازه!
این ایرانی‌ها را نگاه نکنید جلوی ما شیر شده‌اند. از شانس گند ما خانم‌های ایرانی را امروز به ورزشگاه راه داده‌اند که متأسفانه دودش باید توی چشم ما برود... توی دروازه!
بله نیمه اول خوشبختانه تمام شد. شما چهره کیسوکه هوندا مدیرفنی فهیم تیم ملی‌مان را می‌بینید که با تفکر خاصی به زمین نگاه می‌کند. اگر دقت کنید یک «عجب غلطی کردم اومدم اینجا»ی خاصی توی نگاهش دیده میشه.
بله. نیمه دوم شروع می‌شه و توی دروازه! ما همچنان در حال گل خوردن هستیم. البته این باخت چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کنه... که توی دروازه. عوضش سرمربی آرژانتینی داریم. عوضش مدیرفنی تیم‌مان خارجی است. چقدر اول بازی با او سلفی گرفتند ایرانی‌ها. یک روزی ایرانی‌ها آرزوی سلفی گرفتن با مدیرفنی ما را داشتند که توی دروازه.
توپ را وسط زمین می‌کارند و توی دروازه! اگر اجازه بدهید نفر بعدی گزارش را ادامه بدهد من بروم یک آب قند بخورم که توی دروازه! شانس آوردیم هوندا داشتیم این همه گل خوردیم. اگر از این CG125 گوجه‌ای‌ها همراهمان بود که توی دروازه!
 


Page Generated in 0.0046 sec