printlogo


کد خبر: 196644تاریخ: 1398/7/20 00:00
نقل قول

خوشحال شدیم زنان به ورزشگاه آمدند
میلاد محمدی: از مهرداد گل‌های بیشتری خواهیم دید

در دفاع چپ خیال ویلموتس از حضور یک بازیکن آماده آسوده است.
میلاد محمدی هر چند در خنت کمتر فرصت بازی به‌دست می‌آورد اما در تیم ملی یک بازیکن ثابت است که کمتر اشتباه می‌کند.
میلاد محمدی درباره پیروزی تیم ملی مقابل کامبوج می‌گوید: «بازی خیلی خوبی بود و خداراشکر که توانستیم بازی را ببریم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و با تمرکز به میدان می‌رویم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. باید آمادگی‌مان را حفظ کنیم و بتوانیم در بازی بعدی نیز نتیجه خوبی بگیریم.»
مهرداد، برادر میلاد در نخستین بازی ملی‌اش موفق شد دروازه کامبوج را باز کند. میلاد از این اتفاق خوشحال است: «از این موضوع خیلی خوشحال شدم و وقتی مهرداد گل زد سمتش رفتم و خوشحالی‌مان را تقسیم کردیم. امیدوارم از مهرداد گل‌های بیشتری در تیم ملی
ببینیم.»
مدافع تیم ملی درباره حضور زنان در ورزشگاه نیز صحبت می‌کند: «خداراشکر زنان توانستند به ورزشگاه بیایند. این مسأله بسیار مهم بود که آنها وارد ورزشگاه شوند و ما هم از این اتفاق خوشحالیم.»

 


مادر یزدانی را دیدم و خیلی خوشحال شدم
مهرداد محمدی: من و میلاد دوست داشتیم همبازی شویم

مهرداد محمدی بعد از درخشش در ترکیب آوِس و لیگ پرتغال حالا به پیراهن تیم ملی رسیده و نخستین گل خود را مقابل کامبوج به ثمر رسانده.
مهرداد نمی‌تواند خوشحالی‌اش را از این بابت پنهان کند: «خداراشکر می‌کنم که کادرفنی تیم ملی مرا دعوت کرد و توانستم اولین گلم را بزنم. از آقای ویلموتس و همکارانش تشکر می‌کنم. برای ما مهم نبود که با چه حریفی بازی می‌کنیم و تلاش کردیم تا بازی خودمان را انجام بدهیم و برنده باشیم که این اتفاق
رخ داد.»
مهرداد و میلاد پیش از این و در رده ملی یک بار کنار هم به میدان رفته بودند؛ بازی با قطر در مرحله نهایی مقدماتی المپیک. مهرداد اما درباره وقوع دوباره این اتفاق صحبت می‌کند: «من و میلاد خیلی دوست داشتیم باهم و کنار هم در تیم ملی بازی کنیم. خداراشکر این اتفاق افتاد و خوشحالم که دوباره همبازی شدیم.»
مهاجم تیم ملی با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه می‌گوید: «از حضور زنان خیلی خوشحال شدم. به عنوان نمونه مقابل کامبوج مادر سیاوش یزدانی را در ورزشگاه دیدیم و بسیار خوشحال شدیم. امیدوارم این مسأله ادامه داشته باشد و خانواده‌ها بتوانند در کنار هم بازی‌های تیم ملی را تماشا کنند.»


 


Page Generated in 0.0056 sec