printlogo


کد خبر: 196643تاریخ: 1398/7/20 00:00
مصاحبه

من هم دوست داشتم هت‌تریک کنم
طارمی: چرا قول می‌دهند اما پاداش نمی‌دهند؟

مهدی طارمی بعد از برد ایران مقابل کامبوج مصاحبه‌ای متفاوت با سایر ملی‌پوشان انجام داد و درباره پاداش‌های بازیکنان که وعده داده شده اما به آنها پرداخت نشده صحبت کرد. او که در این بازی دو گل به ثمر رسانده و از مهره‌های مهم تیم ویلموتس به حساب می‌آمد، در ابتدای مصاحبه خود به بازی ایران و کامبوج اشاره کرد و گفت: «خیلی خوشحالیم که این بازی هجومی را انجام دادیم. ان‌شاءالله که دل مردم را شاد کرده باشیم و آنها بازی خوبی دیده باشند. حضور زنان در همه جامعه ما وجود دارد. ورزشگاه هم حق طبیعی آنها است که بیایند. ان‌شاءالله با تدابیری که مسئولان دارند این روند ادامه پیدا کند و زنان برای بازی باشگاهی نیز به ورزشگاه بیایند. استقبال زنان باعث شده که تماشاگران بیشتری به استادیوم بیایند. برای مسابقاتی که هوادار کمتری دارد، زنان می‌توانند با استقبال از آنها استادیوم را  پر کنند.»
سردار آزمون مقابل کامبوج هت‌تریک کرد و کریم انصاری‌فرد پوکر. طارمی اما دو گل زد و در حسرت هت‌تریک باقی ماند. او در این باره گفت: «من هم دوست داشتم هت‌تریک کنم و طبیعی است فوروارد گل بزند اما جایی که لازم بود پاس بدهم این کار را می‌کردم. زیاد خودخواه نیستم ولی در یکی دو صحنه دوست داشتم گل بزنم و هت‌تریک کنم.»
یکی از بحث‌های بعد از بازی این است که بازیکنان تیم ملی به خاطر حضور زنان بازی جذابی ارائه دادند. طارمی اما نظری خلاف این موضوع دارد: «بازی خوب ما به خاطر حضور زنان نبود. ما بازی خودمان را ارائه می‌دادیم، چه زنان می‌آمدند و چه نمی‌آمدند. کامبوج هم تیم خوبی بود و اصلاً ضد‌فوتبال بازی نکرد. آنها تا جایی که می‌توانستند پاس می‌دادند. دم آنها گرم و امیدوارم رتبه بهتری به دست بیاورند.»
اما جنجالی‌ترین بخش مصاحبه طارمی به شرایط تیم ملی بازمی‎گردد. مهاجم تیم ملی ایران نسبت به بدقولی مسئولان در خصوص پرداخت پاداش‌ها گله داشت و از عدم پرداخت پاداش صعود به جام جهانی و حضور در جام ملت‌های آسیا خبر داد: «شرایط سختی داریم و مسئولان با ما بد رفتاری می‌کنند. باید به قولی که به بازیکنان می‌دهند عمل کنند و این حق طبیعی ما است. اگر این کار را انجام ندهید ناراحت می‌شویم اما اگر قول ندهید ناراحت نمی‌شویم. ما تمام تلاش خود را برای تیم ملی انجام می‌دهیم تا ایران موفق باشد. این همه در کشور پول جا‌به‌جا می‌شود و تازه صدایش درمی‌آید. حق بازیکنان که دل خیلی‌ها را شاد می‌کنند را چرا نباید بدهند. بازیکنان مبلغی را می‌خواهند که باید بگیرند. اگر نمی‌خواهند بدهند حداقل قول ندهند. وظیفه ما بازی برای تیم ملی است.»

 


گل، پنالتی و پیروزی
اشکان دژاگه: زنان همه چیز دیدند


اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران پیش از آغاز بازی بود که با مصدومیت مواجه شد تا محمد محبی جانشین او در ترکیب اصلی تیم شود.
دژاگه در رابطه با این پیروزی و حضور زنان در ورزشگاه می‌گوید: «خدا را شاکریم که این اتفاق رخ داد و تیم ملی هم توانست زنان را خوشحال کند. آنها بازی خوبی را دیدند. زنان هر چیزی که می‌توانست اتفاق بیفتد، مثل پنالتی و گل‌های زیاد را دیدند. امیدوارم به همین گونه ادامه بدهیم و در آینده هم آنها به ورزشگاه بیایند و به تیم ملی کمک کنند.»
دژاگه در مورد سبک مربیگری ویلموتس و بازی تهاجمی تیم ملی هم صحبت می‌کند: «هر مربی استایل و تاکتیک خودش را دارد. کی‌روش استایل خودش را داشت و خیلی هم موفق بود. آقای ویلموتس هم مربی خوب و بزرگی است و تا الان توانسته‌ایم بازی‌های خوبی را با مربیگری او انجام بدهیم.»



 


Page Generated in 0.0057 sec