printlogo


کد خبر: 196638تاریخ: 1398/7/20 00:00
به آرزوی ورزشی‌ام رسیدم و همسرم به ورزشگاه آمد
بیرانوند: از عمد پنالتی ندادم

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران مقابل کامبوج در رابطه با پیروزی 14 بر صفر برابر این تیم و ثبت یک کلین‌شیت دیگر به نام خود، حرف‌هایش را با اشاره به پنالتی که در دقیقه 46 از بازیکن حریف گرفت، آغاز می‌کند: «اگر ما آن گل را می‌خوردیم، 14 گل‌مان هدر می‌رفت. من فکر می‌کنم با ارزش‌ترین اتفاق بازی همین پنالتی بود که گل نشد. بین نیمه هم با آقای ویلموتس صحبت کردیم و گفتیم که اگر 12 تا هم زدیم، نباید گل بخوریم. حیف بود. ما بازی هجومی انجام دادیم، همانطور که همه شما از تیم ملی و آقای ویلموتس انتظار دارید.»
از بیرانوند در رابطه با حضور همسرش در ورزشگاه آزادی پرسیدیم و اینکه یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تیم ملی روی سکوها است. او اینگونه توضیح می‌دهد: «خیلی خوشحالم که زنان در ورزشگاه حضور داشتند. امیدوارم یک روزی خودم در کنار همسرم بنشینم و بازی‌های لیگ و تیم ملی را در آزادی و جاهای دیگر ببینم. خیلی خوشحالم که به آرزوی زندگی ورزشی‌ام رسیدم و همسرم بازی مرا از نزدیک دید. او خیلی دوست داشت به ورزشگاه بیاید. جام جهانی و جام ملت‌ها نشد ولی در ایران این اتفاق افتاد.»
از بیرانوند به شوخی پرسیدیم که از عمد به حریف پنالتی داده تا همسرش او را ببیند که اینگونه پاسخ داد: «نه، اینطوری نگویید که از عمد پنالتی داده‌ام. در آن صحنه زنان پشت من بودند و گفتم الان همسرم می‌گوید تمرکزش را از دست داده (می‌خندد). در مجموع خیلی از این اتفاق خوشحالم که همسرم خوشحال به خانه رفت و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانم به تیم ملی کمک کنم.»
بیرانوند معتقد است زنان باید در بازی‌های لیگ هم حضور داشته باشند: «فکر نمی‌کنم دیگر این حرکت قطع شود. درخواست می‌کنم در لیگ هم این اتفاق بیفتد نه فقط در تیم ملی. به نظرم اگر در لیگ هم ریسک کنند، این ریسک جواب می‌دهد و می‌توانیم رفته رفته زنان را در ورزشگاه‌ها ببینیم.»
 


Page Generated in 0.0042 sec