printlogo


کد خبر: 196622تاریخ: 1398/7/20 00:00
مصاحبه و خبر



تاکنون اینقدر سلفی نینداخته بودم که در ایران انداختم
استراماچونی: مردم ایران با فوتبال زندگی می‌کنند

آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» درباره شرایط استقلال و فوتبال ایران گفت: «ما 25 میلیون هوادار در ایران داریم، کشوری که مردمانش با فوتبال زندگی می‌کنند. من تاکنون اینقدر عکس سلفی نینداخته بودم که در ایران انداختم. شمار هواداران پرشور در ایران بسیار زیاد است.»
استراماچونی همچنین در خصوص زندگی در ایران اظهار داشت: «برداشت من از زندگی شخصی که از سه ماه حضور در ایران تجربه کردم، کاملاً متفاوت از چیزی است که در خارج به تصویر کشیده می‌شود. تهران شهر خیلی زیبایی است. خانواده‌ام هم که در ابتدا نسبت به ماندن در ایران شک داشتند، در نهایت تصمیم به ماندن گرفتند و جو موجود در آنجا تأثیر مثبتی روی آنها گذاشت.»
سرمربی تیم استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اهدافش در این تیم اینطور گفت: «شرایط من در ایران خاص بود اما هدفم ابتدا این بود که مشکلات غیرفوتبالی‌ام را حل کنم. از وزیر امور خارجه ایتالیا، سفیر ایتالیا در ایران و مسئولان ایرانی که به حل مشکلاتم کمک کردند، تشکر می‌کنم.»

قائدی مصدوم شد

مهدی قائدی در اردوی تیم امید مصدوم شد و به همین دلیل نامش از فهرست تیم ملی برای بازی با شهرخودرو خط خورد. قائدی در بازی دوستانه برابر میلاد مهر تهران هم غایب بود تا مشخص شود این بازیکن فعلاً نمی‌تواند در تمرینات استقلال حاضر شود و باید دوره درمانی خود را پشت سر بگذارد.
قائدی به تازگی به بازیکن ثابت در ترکیب استقلال تبدیل شده است و کادرفنی این تیم امیدوار هستند بتوانند از این بازیکن در بازی با فجرسپاسی استفاده کنند، بازی که پیروزی در آن برای استراماچونی بسیار مهم است. این می‌تواند برای استراماچونی خبر بدی محسوب شود چرا که این مربی اعتقاد ویژه‌ای به کار قائدی دارد. این بازیکن در بازی‌های قبلی استقلال بد کار نکرده است و می‌تواند در بازی جام حذفی با فجرسپاسی به استقلال کمک زیادی بکند.
 


Page Generated in 0.0058 sec