printlogo


کد خبر: 196599تاریخ: 1398/7/18 00:00
مصاحبه و خبر



هاشمی‌طبا: ورود زنان اتفاق ویژه‌ای نیست حقشان است
 مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس سال‌های قبل سازمان تربیت بدنی که در زمان ریاست خود تلاش‌ها و تحقیقات زیادی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها انجام داده بود، حالا در آستانه حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای بازی ایران - کامبوج درباره این موضوع اظهارنظر کرده است. هاشمی‌طبا می‌گوید: «این یک امر ویژه نیست. یک موضوع معمولی و طبیعی است که مدت‌ها انجام نمی‌شده و حالا می‌خواهد انجام شود. خانم‌های ما همه جا هستند و در تمام برنامه‌ها شرکت می‌کنند. به نظر من هیچ مشکلی هم ندارد که در فوتبال شرکت کنند. ان‌شاءالله که ادامه پیدا کند. خانواده‌ها همه جا با هم می‌روند. سینما، رستوران و بقیه جاها. به نظر من باید خانوادگی به ورزشگاه بروند و خیلی خوب است که این شکل اتفاق بیفتد.»
 
کی‌روش و جنجال دعوت نشدن خامس به تیم ملی کلمبیا
 موضوع دعوت نشدن «خامس رودریگز» ‌به تیم ملی کلمبیا، هم اکنون به صورت ماجرایی جنجالی و پرسر و صدا درآمده است. پس از آنکه برخی رسانه‌ها عنوان کردند ستاره 28 ساله به جهت ترس از مصدومیت خواهان ماندن در تمرینات رئال شده، کی‌روش نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و آنچه را واقعیت دارد بر زبان آورده است.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: «عده‌‌ای ادعا می‌کنند خامس خودش از ما خواسته که او را به تیم ملی دعوت نکنیم اما چنین ادعایی سراسر کذب محض است.» او همچنین تأکید می‌کند: «تا به حال چنین خواسته‌ای را از زبان بازیکنی نشنیده‌ام. خامس را به این خاطر دعوت نکردیم که به آینده نگاه کردیم.»

امیر حاج‌رضایی در سوگ مادرش نشست
مادر کارشناس و مربی فوتبال ایران امیر حاج‌رضایی صبح دیروز (چهارشنبه) درگذشت.
امیر حاج‌رضایی که سابقه مربیگری در تیم ملی ایران و همچنین سال‌ها حضور به‌عنوان کارشناس فوتبال در رسانه‌های مختلف را دارد، دیروز در سوگ مادر خود عزادار شد. ایران ورزشی این ضایعه بزرگ را به او تسلیت گفته و طلب صبر برای خانواده‌اش دارد.

 


Page Generated in 0.0045 sec