printlogo


کد خبر: 196590تاریخ: 1398/7/18 00:00
قاضی: عجیب‌ترین اتفاق فوتبالی‌ام را تجربه کردم

محمد قاضی در پایان فصل گذشته پیکان را ترک کرد و به نساجی آمد اما به دلیل صادر نشدن کارت بازی‌اش از سوی سازمان لیگ، هنوز نتوانسته حتی یک دقیقه برای این تیم به میدان برود. قاضی به همراه سه بازیکن دیگر از جمله مهرداد کفشگری هافبک سابق پرسپولیس به خاطر مشکلات مربوط به بدهی باشگاه نساجی نتوانستند مجوز بازی‌ها را بگیرند. قاضی که این روزها برای آماده نگه داشتن بدنش اختصاصی تمرین می‌کند، درباره شرایطش می‌گوید: «دارم تمرینات خودم را با مربی اختصاصی‌ام انجام می‌دهم تا بدنم روی فرم باشد که هر زمان مشکلم حل شد بتوانم به تیم کمک کنم. شرایط روحی خوبی نداشتم و با نظر آقای مهاجری قرار شد مدتی اختصاصی تمرین کنم تا دچار مصدومیت نشوم.»
 مهاجم باتجربه نساجی با ابراز نارضایتی از صادر نشدن کارت بازی‌اش توضیح می‌دهد: «واقعاً خسته شدم. این عجیب‌ترین اتفاق دوران فوتبالم است و تا به حال چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. امیدوارم هرچه زودتر این مشکل حل شود. شنیده‌ام دارند خیلی تلاش می‌کنند تا این مشکل حل شود اما تا این لحظه اتفاقی نیفتاده. من تشنه بازی کردن هستم اما 6 هفته گذشته و یک دقیقه هم بازی نکرده‌ام. از اینکه نتوانستم یک بازی هم برای تیم انجام بدهم واقعاً شرمنده هواداران تیم هستم. آنها واقعاً به من لطف دارند و پیام‌های محبت‌آمیز و امیدوارکننده می‌فرستند اما متأسفانه نتوانستم برای تیم بازی کنم و کاری انجام بدهم.»
قاضی در رابطه با اینکه در صورت حل نشدن این مشکل چه برنامه‌ای دارد، می‌گوید: «باتوجه به قراردادی که با باشگاه دارم به چنین چیزی فکر نکرده‌ام. هدفم این است که مشکل کارتم زودتر حل شده و بتوانم به تیم اضافه شوم.»
 


Page Generated in 0.0044 sec