printlogo


کد خبر: 196588تاریخ: 1398/7/18 00:00
مسجدسلیمان

در غیاب تارتار و دستیارانش
حاتمی و سوشا نفتی‌ها را تمرین دادند
مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان قراردادش را فسخ کرد و از این تیم جدا شد و در تمرینات نفتی‌ها هیچ‌کدام از مربیان همراه تارتار نیز حاضر نشدند. تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان طبق برنامه قبلی و زیر نظر دکتر امانی برگزار می‌شود تا بدن بازیکنان برای رقابت‌ها مشکلی پیدا نکند و بتوانند به روند موفقیت‌های خود ادامه بدهند. محمد طیبی به‌عنوان کاپیتان در تمرینات حضور دارد و به همراه فرزاد حاتمی و سوشا مکانی، بازیکنان را تمرین دادند. ظاهراً این روند ادامه خواهد داشت تا سرمربی بعدی مشخص شود.
 
ابراهیمی: نمی‌دانیم چه چیز در انتظار ما است
در حالی که مهدی تارتار قراردادش را با نفت مسجدسلیمان فسخ کرده اما حسین ابراهیمی هافبک زردپوش خوزستانی همچنان امیدوار است تارتار به تیم برگردد و کار را دنبال کند: «نمی‌دانیم چه وضعیتی در انتظار ما است اما کار خودمان را می‌کنیم و تمرینات را فعلاً ادامه می‌دهیم. تا جایی که می‌دانم تمرینات بدون سرمربی آغاز می‌شود. امیدوارم تارتار برگردد ولی من صحبت‌هایش را شنیدم و به نظر می‌رسد تا شرایط فراهم نشود برنمی‌گردد. به نظر می‌رسد تصمیمش جدی است. باید دید قدرت مدیران باشگاه تا چه حد است. نمی‌دانم می‌توانند تارتار را برگردانند یا نه اما نکته اینجاست که کمک ‌مربیان همه با او آمدند و هیچ مربی بومی در جمع ما نبود.»
 
حسن‌پور: تارتار فسخ نکرده
مهدی تارتار بعد از استعفا از مربیگری نفت مسجدسلیمان از حضور در تمرینات امتناع کرد. از این‌رو تمرین این تیم با حضور امانی یکی از اعضای هیأت مدیره برگزار شد. تارتار دیروز از طریق کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال هم خواهان فسخ قرارداد و مدعی شد باشگاه نفت مسجدسلیمان باید تا ۲۷ تیر سال جاری ۵۰ درصد از قرارداد او را پرداخت می‌کرد ولی این اتفاق رخ نداد، از این‌رو او خواهان فسخ یکطرفه قراردادش شده. با این وجود داریوش حسن‌پور سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان امیدوار به بازگشت تارتار است: «فسخی صورت نگرفته و فعلاً تارتار با مدیرعامل باشگاه در حال مذاکره است. اینکه چه اتفاقی از این پس در مورد سرمربی تیم ما رخ می‌دهد در حیطه اختیارات من نیست، از این‌رو خودشان می‌دانند چه کار می‌خواهند انجام دهند.»


Page Generated in 0.0061 sec