printlogo


کد خبر: 196587تاریخ: 1398/7/18 00:00
خبر کوتاه



نورافکن، برنامه جام حذفی را تغییر داد
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران زمان بازی تیم‌های سپاهان و پیکان از مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی را تغییر داد. با توجه دعوت از امید نورافکن، بازیکن سپاهان اصفهان به اردوی تیم ملی فوتبال ایران و حضور بیش از ۳ بازیکن این تیم در تیم ملی، بازی سپاهان با پیکان تهران از مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی به‌جای ۲۵ مهر ۹۸ در تاریخ ۵ آذر ۹۸ برگزار خواهد شد.
 
شکایت غلامی از ماشین‌سازی
توحید غلامی به‌دلیل اینکه مسئولان باشگاه ماشین‌سازی تبریز قراردادش را به‌صورت یکطرفه فسخ کرده‌اند، رسماً از این باشگاه به کمیته‎های تعیین وضعیت و انضباطی شکایت کرد.
 پدر توحید غلامی که وکیل فرزندش است، در خصوص شکایت از ماشین‎سازی می‌گوید: «باشگاه بدون هماهنگی با ما، قرارداد پسرم را به‌صورت یکطرفه فسخ کرده و ما هم به همین دلیل شکایت خود را به کمیته‌های تعیین وضعیت و انضباطی ارسال کردیم تا پیگیر حق ‌و حقوق توحید باشیم.»
 
حراج پیراهن ارزشمند مربی سابق پدیده
توماس هسلر، فوتبالیست ارزنده پیشین آلمان و مربی سابق پدیده مشهد که در جام‌جهانی ایتالیا همراه با تیم کشورش به مقام نخست رسید، وارد کارهای خیریه شد. او پیراهنی که در مسابقه نهایی فینال جام‌جهانی 1990 مقابل آرژانتین به تن داشت، برای کمک به سازمان «لبخند کودکان» برای فروش گذاشت. این سازمان امیدوار است رقم بالایی که از طریق فروش پیراهن متعلق به ستاره پیشین کسب می‌کند را ‌به کودکانی که دچار مشکلات پزشکی هستند، اختصاص دهد. قرار است تا 12روز دیگر این پیراهن به بالاترین رقم پیشنهادی فروخته شود. تیم آلمان در فینال جام‌جهانی 90 با تک‌گل آندرئاس برمه از روی نقطه پنالتی بر آرژانتین غلبه کرد و قهرمان شد. هسلر در سال‌های 2014 و 2015 در تیم پدیده مشهد به‌عنوان کمک‌مربی فعالیت کرد.
 


Page Generated in 0.0042 sec