printlogo


کد خبر: 196582تاریخ: 1398/7/18 00:00
فرجی: کارشناسان داوری بیشتر فوتبال خارجی ببینند




فرشاد فرجی، مدافع تیم شهرخودرو معتقد است اگر بازی با پرسپولیس با تساوی بدون گل تمام می‌شد هیچ‌کس در مورد مسائل داوری و اخراج او حرفی نمی‌زد و از شرایط راضی بودند. فرجی در مورد این اخراج، گلی که به پرسپولیس زد، شرایط شهرخودرو و... صحبت‌های جالبی دارد.
 
بعد از یک برد دیگر، وضعیت شهرخودرو را چطور می‎بینی؟
 امین قاسمی‎نژاد و روح‎الله باقری به تیم اضافه شدند و دیدید مقابل پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشتند. این موضوع کمک می‎کند تا در ادامه لیگ با قدرت بیشتری به سراغ حریفان برویم.
گلی که به پرسپولیس زدی یکی از اتفاقات هفته را رقم زد. فکر می‎کردی در آن لحظه و روی یک کرنر به گل برسید؟
 قبل از زدن آن گل چندبار از حریف ضربه کاشته گرفتیم و هر بار هم موقعیت خطرناکی ساختیم. حتی روی یک کرنر، تیر دروازه پرسپولیس را نشانه رفتیم ولی قسمت نبود زودتر گل بزنیم. گلی که من زدم شبیه همان صحنه‏‎های تمرین شده بود. مطمئن بودیم در دقایق پایانی نیروی بدنی بازیکنان حریف تحلیل می‎رود و وقتی گل زدیم تمرکز پرسپولیسی‎ها به‌علت خستگی از دست رفته بود. قاسمی‎نژاد که توپ را ارسال کرد، متوجه شدم بازیکنان پرسپولیس از من فاصله دارند به همین خاطر پریدم و ضربه سر زدم که خدا را شکر تیم‎مان به گل رسید.
بعضی کارشناسان داوری اعتقاد داشتند باید با کارت زرد دوم داور از زمین اخراج می‎شدی...
 واقعاً کارشناس‏‎های داوری به من لطف دارند اما از آنها درخواست می‎کنم بیشتر فوتبال‎های خارجی را دنبال کنند و ببینند واقعاً در لیگ‎های دیگر با چنین تکلی، داور به بازیکن کارت زرد دوم را می‎دهد یا نه؟ اولین تکلی که در بازی زدم، داور به سمت من دوید و اخطار داد در حالی که اصلاً برخوردی با مهدی ترابی نداشتم. ترابی رفیق من است و بعد که کارت زرد گرفتم، به او گفتم واقعاً خطا کردم که ترابی فقط خندید! در طول بازی، کوچک‎ترین اعتراضی به عملکرد داور نداشتیم ولی موضوع این اعتراض‎ها چیز دیگری است.
منظورت چیست؟
 اگر بازی با تساوی بدون گل تمام می‎شد، هیچ‎کس از مسائل داوری و اخراج من حرفی نمی‎زد، همه از شرایط راضی بودند و صحبتی از اعتراض نبود ولی چون من زننده آن گل بودم و شهرخودرو برنده از زمین بیرون آمد، چنین حرف‎هایی مطرح می‎شود.
 


Page Generated in 0.0054 sec