printlogo


کد خبر: 196575تاریخ: 1398/7/18 00:00
سوژه

بازگشت یک ستاره دیگر بوکس
به اردوی تیم ملی
 محرابی: می‌خواهم در المپیک توکیو باشم
بوکسور سابق تیم ملی اعلام کرد می‌خواهد در بازی‌های المپیک حضور داشته باشد.
پس از بازگشت تیم ملی بوکس ایران از مسابقات جهانی روسیه، ملی‌پوشان مدت کوتاهی را به ریکاوری پرداختند و مجدداً تمرینات ملی‌پوشان آغاز شده است.
سجاد محرابی با تصمیم کادر فنی مجدداً پس از مدت کوتاهی که از اردوهای تیم ملی دور بود به همراه فروتن گل آرا به اردوی تیم ملی دعوت شده است.
 سجاد محرابی در پاسخ به این سؤال که گویا این روزها به شدت تمرینات بوکس را پیگیری می‌کند و حتی به همین دلیل از سوی سرمربی تیم ملی به اردوی تمرینی بزرگسالان نیز دعوت شده‌ است آیا از لحاظ فنی شرایط حضور در اردوهای تیم ملی را دارد یا خیر، گفت: «مثل همیشه تمرینات خوب و مداومی را پیگیری می‌کنم و از لحاظ آمادگی شرایط خوبی دارم اما متأسفانه از لحاظ شرایط شغلی خیلی اوضاع خوبی ندارم، علی‌رغم اینکه سال‌ها لباس تیم ملی را بر تن کرده‌ام اما از لحاظ شغلی خیلی شرایط خوبی ندارم. دوست دارم به اردوهای تیم ملی بروم اما با این شرایط فعلی واقعاً حضور در اردوی تیم ملی کار سختی است، چون باید هم کار کنم و هم در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم.»
او با اشاره به حضورش در مسابقات قهرمانی کشور ادامه داد: «آبان ماه سال جاری طبق برنامه‌ریزی مسئولان فدراسیون قرار است مسابقات قهرمانی کشور برگزار شود، با توجه به تمریناتی که انجام داده‌ام می‌خواهم در وزن 75 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنم. البته در این وزن تعدادی بوکسور جوان و خوش‌آتیه داریم که برای رسیدن به پیراهن تیم ملی باید آنها را شکست دهم. تمریناتم را پرقدرت انجام می‌دهم تا به هدفم که حضور در المپیک توکیو است برسم.»
 قبل از محرابی و گل آرا، سالار غلامی هم تصمیم گرفته بود که در اردوی تیم ملی حاضر شود.


Page Generated in 0.0056 sec