printlogo


کد خبر: 196548تاریخ: 1398/7/18 00:00
خبر کوتاه



بازگشت دکتر سودی
داریوش سودی از ظهر دیروز با حکم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به‌عنوان مشاور عالی معرفی شد.
در بخشی از متن این حکم آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه موفق در اداره و ریاست کلینیک پزشکی-ورزشی و مرکز آموزش علمی کاربردی پرسپولیس، جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی در امور آموزشی، پژوهشی و پزشکی منصوب می‌شوید. گفتنی است دکتر سودی در زمان مدیریت عباس انصاری فرد در پرسپولیس کلینیک این باشگاه را در ورزشگاه درفشی‌فر راه‌اندازی کرد و البته امکانات بیمارستان گاندی را در اختیار گرفت که هر دو پروژه رها شد.
 
تشکر خانواده کاشانی
خانواده زنده‌یاد جعفر کاشانی پیشکسوت فقید پرسپولیس و شاهین با انتشار پیامی از حاضران در مراسم بزرگداشت آن محروم تقدیر کردند. در بخشی از این پیام آمده: «با آرزوی سلامتی برای همه اهالی ورزش، فوتبال و مردم شریف ایران، سپاس و قدردانی خود را از مردم به ویژه هواداران قدرشناس پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه، فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال، شهرداری تهران، پیشکسوتان و خاک خورده‌های ورزش و فوتبال، به ویژه شاهینی‌ها، پرسپولیسی‌ها و دیگر تیم‌ها چون استقلال، اهالی هنر و همچنین از محبت فراوان رسانه‌های گروهی اعلام می‌کنیم.»
 
عبور بیرو از 50 کلین شیت
با اینکه بیرانوند در دو بازی مقابل شهر خودرو و سپاهان گل‌های بدی خورده اما در سه فصل و چند هفته‌ای که در پرسپولیس حضور داشته آمار خوبی از خود به جای گذاشته است. علیرضا بیرانوند شماره یک این روزهای تیم ملی و پرسپولیس از مرز ۵۰ کلین شیت با پیراهن پرسپولیس در دیدارهای لیگ برتری عبور کرد. آمار بیرانوند با پرسپولیس در لیگ برتر به شرح زیر است. لیگ شانزدهم؛ ۲۴ بازی- ۱۷ کلین شیت، لیگ هفدهم؛ ۲۷ بازی- ۱۷ کلین‌شیت، لیگ هجدهم؛ ۲۶ بازی- ۱۶ کلین‌شیت، لیگ نوزدهم؛ ۴ بازی- یک کلین شیت، مجموع؛ ۸۱ بازی- ۵۱ کلین شیت- ۶۳درصد کلین‌شیت.
 
بشار دوشنبه می‌آید
بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که برای دیدارهای تیم ملی عراق در انتخابی جام جهانی به عراق رفته است، دوشنبه هفته آینده وارد ایران می‌شود تا در تمرینات سرخپوشان شرکت کند. تمرینات پرسپولیس که قرار بود دیروز (چهارشنبه) آغاز شود، امروز صبح از سر گرفته می‌شود.

 


Page Generated in 0.0053 sec