printlogo


کد خبر: 196546تاریخ: 1398/7/18 00:00
حرف روز



مصدومیت کامران قاسم‌پور قبل از جهانی امیدها
تقی اکبرنژاد: او مهم‌ترین شانس ما برای مدال طلاست


تیم ملی کشتی آزاد امید در حالی تمرینات خود را پیگیری می‌کند که کامران قاسم‌پور به‌دلیل مصدومیت از تمرینات کشتی فاصله گرفته است. قاسم‌پور تنها کشتی‌گیر ایران در سال 2018 بود که در مجموع امیدها و بزرگسالان توانست به مدال طلا برسد.
امسال هم کادر فنی امید حساب ویژه‌ای روی او باز کرده، اما ظاهراً او با مصدومیتی روبه‌رو است که باعث شده از تمرینات اصلی جدا شود.
تقی اکبرنژاد، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امیدها درباره وضعیت این تیم در آستانه اعزام به مسابقات جهانی گفت: «خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم در شرایط خوبی راهی مسابقات جهانی می‌شود. در هر ۱۰ وزن شانس کسب مدال داریم و در هیچ وزنی ناامید نیستیم. البته کشتی‌گیران شرایط بسیار خوبی دارند و اگر بتوانند در مجارستان کشتی‌های خود را به نمایش بگذارند قطعاً در جمع ۳ تیم برتر جهان قرار می‌گیریم.»
 اکبرنژاد همچنین با اشاره به وضعیت تیم ملی امید ادامه داد: «نسبت به تیم امید غریبه نیستم و بارها در مسابقات آسیایی، جهانی و اردوها کنار این تیم بودم و با آنها کار کردم، بنابراین شناخت کافی نسبت به آنها دارم و مطمئنم این تیم می‌تواند نسبت به دوره قبل که سوم جهان شد جایگاه بهتری را کسب کند. البته هدف‌گذاری ما قرار گرفتن در جمع ۳ تیم برتر جهان است و اگر مشکلی پیش نیاید امیدوار به ارتقای جایگاه خود هستیم.»
او همچنین درباره وضعیت مصدومان تیم با بیان اینکه نگران وضعیت قاسم‌پور است، گفت: «به‌جز کامران قاسم‌پور که در اردوی بزرگسالان آسیب دیده است، بقیه کشتی‌گیران شرایط خوبی دارند. البته قاسم‌پور نیز در حال حاضر کارهای درمانی و فیزیوتراپی خود را انجام می‌دهد و هنوز تمرینات کشتی را شروع نکرده است. او یکی از بهترین مهره‌ها و امید طلایی ما در جهانی مجارستان است.»
 


Page Generated in 0.0059 sec