printlogo


کد خبر: 196544تاریخ: 1398/7/18 00:00
آغاز مسابقات قهرمانی آسیا از 18 مهر
بوکسورهای نوجوان به دنبال مدال در قاره کهن


تیم ملی بوکس نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند. مسابقات قهرمانی بوکس آسیا برای چهارمین بار است که برگزار می‌شود ولی تیم ایران دومین سال حضور در این مسابقات را تجربه می‌کند. مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی آسیا از 18 مهر در امارات آغاز می‌شود و تیم ملی بوکس ایران در این دوره در هر 10 وزن نماینده دارد و با یک تیم کامل در این مسابقات شرکت می‌کند. این تیم که در سال‌های گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفته بود و معمولاً اردوهای خوبی نداشت اما حالا راهی مسابقات نوجوانان آسیا شده و مشخص است که شکل و شمایلی حسابی پیدا کرده و با ترکیبی کامل راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود. حتی این امید وجود دارد که این تیم بتواند در این مسابقات به مدال هم برسد. مرتضی خفایی مربی خوزستانی تیم‌ ملی بوکس نوجوانان با قدردانی از تلاش‌های فدراسیون بابت فراهم کردن شرایط لازم در اردوها و تمرینات برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: «با حمایت فدراسیون تمرینات خوبی را برای حضور در این پیکارها پشت ‌سر گذاشتیم و همه بوکسورهای 10 وزن اعزامی، از شانس کسب مدال در این مسابقات برخوردار هستند.»
او با اشاره به برگزاری اردوهای آمادگی تیم‌ ملی نوجوانان پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی بوکس آسیا ادامه داد: «این مسابقات از 18 مهرماه به مدت هشت روز در امارات برگزار می‌شود و خدا را شکر تیم ‌ملی با آمادگی خوبی راهی این مسابقات شده است.»
مربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به حضور دو کشتی‌گیر خوزستانی در این تیم گفت: «پوریا سعیدی‌اصل و سیدعلی هاشمی‌نسب، دو خوزستانی تیم‌ ملی ایران هستند که به همراه دیگر ملی‌پوشان از شرایط خوبی برخوردارند و این امید می‌رود که بتوانند در رقابت‌های آسیایی بهترین عملکرد خود را نشان دهند.» خفایی با اشاره به سطح مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا ادامه داد: «43 کشور آسیایی در این پیکارها حضور خواهند داشت که ازبکستان و قزاقستان از حریفان اصلی ما محسوب می‌شوند، ضمن اینکه هند نیز به تازگی تیم قوی شده است زیرا برای تیم‌های پایه از مربیان کوبایی استفاده کرده است.»

 


Page Generated in 0.0052 sec