printlogo


کد خبر: 196542تاریخ: 1398/7/18 00:00
یادداشت
سوریان و رنگرز به موفقیت کشتی فرنگی کمک می‌کنند

رحیم علی‌آبادی

کمتر از 300روز دیگر تا بازی‌های المپیک باقی مانده و کشتی یکی از ورزش‌های مهم در راه المپیک است.
موفقیت کشتی در المپیک همیشه با موفقیت ورزش در المپیک ارتباط مستقیم داشته به همین دلیل مهم است که در این 300روز باقی‌مانده بتوان بهترین استفاده را از زمان برد.
در روزهای اخیر هم اتفاقاتی در کشتی و بخصوص در فرنگی رخ داده که قابل تأمل است و من فکر می‌کنم دو انتخاب خوبی که در این ورزش رخ داده می‌تواند به موفقیت کشتی در المپیک کمک کند؛ ابتدا انتخاب حمید سوریان به‌عنوان نایب ‌ئیس فدراسیون کشتی بود که البته الان دو ماه از آن می‌گذرد و بعد هم انتخاب حسن رنگرز به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی بود که به‌نظرم هر دو انتخاب می‌تواند به موفقیت کشتی فرنگی در المپیک کمک کند.
رنگرز سالیان سال تجربه مربیگری و مدیریتی داشته و سوریان هم سال‌ها در سطح اول کشتی جهان کشتی گرفته است. به هر حال کشتی در بخش مدیریتی نیازمند تغییر نسل بود و با دید مثبت باید به این اتفاق نگاه کرد.
 نباید به‌گونه‌ای شود که فردی مانند عبدالله موحد بعد از 50 سال گلایه کند که چرا از او خوب استفاده نشده است. البته همه می‌دانیم جایگاه رنگرز و سوریان بسیار بالاتر از جایگاهی است که برای آنها در نظر گرفته‌اند و مطمئناً آنها فقط برای کمک به کشتی این مسئولیت را قبول کرده‌اند.
 در تمام دنیا از قهرمانان خودشان در امور اجرایی بهره می‌گیرند. سوریان و رنگرز هم با کسب تجربه بیشتر یقیناً می‌توانند در آینده کمک بیشتری به کشتی کنند.
سوریان و رنگرز آبرو و اعتبار خود را برای موفقیت کشتی گذاشته‌اند و وظیفه ما این است که از آنها حمایت کنیم، چراکه امسال با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک کار بسیار سختی خواهیم داشت که حضور این دو نفر باعث می‌شود بار سنگینی از روی دوش فدراسیون برداشته شود.


Page Generated in 0.0041 sec