printlogo


کد خبر: 196539تاریخ: 1398/7/18 00:00
خبر


9 مربی برای میلان در 5 سال

در ژانویه 2014 بود که مکس آلگری از مربیگری میلان برکنار شد. میلان از آن هنگام تاکنون هشت مربی روی نیمکت خود دیده و این تعداد با حضور استفانو پیولی به 9 نفر رسید.
میلان در این مدت مرتباً مربیان خود را تغییر داده است، البته این را هم باید در نظر گرفت که در همین بازه زمانی، باشگاه سه مالک متفاوت داشته و چندین‌بار هم مدیرانش را عوض کرده است. پس از اخراج آلگری در ژانویه 2014 بود که مائورو تاسوتی، دستیار او برای یک مسابقه هدایت تیم را بر عهده گرفت، سپس کلارنس سیدورف تا پایان فصل مربی میلان شد. فصل بعد، سیدورف از میلان رفت و پیپو اینتزاگی از تیم جوانان به تیم اصلی فراخوانده شد. او هم تنها تا پایان فصل دوام آورد. سینیشا میهایلوویچ برای فصل بعد مربی میلان شد ولی در آوریل 2016 اخراج شد. کریستین بروکی در ادامه فصل روی نیمکت میلان نشست، ولی برای فصل بعد، میلان وینچنتزو مونتلا را به خدمت گرفت. مونتلا از معدود مربیانی بود که بیش از یک فصل کامل روی نیمکت میلان حضور یافت. او تنها مربی بود که قهرمانی را به‌دست آورد و توانست در سوپرجام ایتالیا در ضربات پنالتی مقابل یوونتوس پیروز شود.
مونتلا در فصل دوم حضورش در نوامبر 2017 از کار برکنار شد و این‌بار نوبت جنارو گتوزو بود که از تیم جوانان به تیم اصلی بیاید. گتوزو در فصل 19-2018 هم مربی میلان بود و در پایان فصل پیش از آنکه اخراج شود، خودش با توافقی دوطرفه قراردادش را فسخ کرد. در نهایت مارکو جامپائولو تنها 111 روز روی نیمکت میلان دوام آورد.


جامپائولو، رکورددار دوران مربیگری در میلان

مارکو جامپائولو با تنها 111 روز مربیگری در میلان، از این نظر رکورددار شد. به‌جز مربیان موقت، هیچ مربی دیگری در میلان تا این حد زود از کارش کنار نرفته است. جامپائولو تنها هفت بازی مربی میلان بود که سه برد و چهار باخت در آنها کسب کرد.



 


Page Generated in 0.0056 sec