printlogo


کد خبر: 196533تاریخ: 1398/7/18 00:00
خبر



ناگلسمان مربی منچستریونایتد می‌شود؟
اوله‌گونار سولشر به بازیکنان تیمش حمله کرده و به آنها گفته که اگر اینطور بازی کنند، باعث اخراج او خواهند شد. منچستریونایتد اخیراً در خانه نیوکاسل با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. سولشر پس از عملکرد ضعیف بازیکنانش در سنت‌جیمز پارک عصبانی شده و پیامش را به همه بازیکنان رسانده است. او گفته که بازی یونایتد شرم‌آور بوده است. او دو هفته پیش و پس از شکست مقابل وستهم هم گفته بود که بازیکنان حوصله او را سر برده‌اند.
یونایتد با باخت مقابل نیوکاسل در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تنها دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. سولشر هم به بازیکنانش گفته که موقعیت‌اش در این باشگاه در خطر است. او نگران آن است که شکست سنگین در بازی بعدی مقابل لیورپول باعث اخراجش شود.
یونایتد هم به دنبال یافتن جانشین او است و یولیان ناگلسمان، مربی آربی لایپزیگ را زیر نظر گرفته است. ناگلسمان تنها 32 سال دارد اما مربی دو تیم در دسته برتر فوتبال آلمان بوده است.
ناگلسمان باشگاه‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند. او در 20 سالگی در آگسبورگ مصدوم شد و به همین دلیل مجبور شد بازی را کنار بگذارد. او سپس مربی شد. ناگلسمان در 28 سالگی هدایت هوفنهایم را به دست گرفت و جوان‌ترین مربی تاریخ بوندس‌لیگا شد. او این تیم که از آخر جدول دوم بود را از سقوط رهایی بخشید و آنها را حتی به لیگ قهرمانان هم رساند. درخشش او در هوفنهایم باعث شد که لایپزیگ او را جذب کند. او تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد.
 


Page Generated in 0.0047 sec