printlogo


کد خبر: 196532تاریخ: 1398/7/18 00:00
خبر کوتاه



تمرینات اختصاصی باقری
 سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان که در عمل جراحی فرشید باقری وجود داشت این بازیکن بدون نیاز به این کار در تمرین آبی‌ها شرکت کرد تا بعد از 5 بازی غیبت خود را آماده بازی با سایپا در هفته هفتم لیگ برتر کند. باقری در هنگام ورود به تمرین ابتدا جلسه‌ای با استراماچونی برگزار کرد و بعد از آن تمرینات خود را به صورت اختصاصی آغاز کرد تا خود را آماده بازی با سایپا کند.
 البته باقری فعلاً شرایط حضور در تمرین گروهی را ندارد و باید زیر نظر بدنساز تیم تمرینات خود را پیگیری کند تا در روزهای آینده بتواند به مرز آمادگی کامل برسد.
 
هوپر نهایی شد؟
مسئولان باشگاه استقلال درباره جذب گری هوپر هیچ اظهارنظر رسمی نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد با توجه به سفر فتحی به ترکیه و مذاکرات حضوری که با وکیل این بازیکن داشته، مهاجم انگلیسی به زودی در تهران رویت خواهد شد.
هوپر سابقه بازی در لیگ‌های اسکاتلند وانگلیس را دارد و جزو بازیکنانی است که در فوتبال اروپا شناخته شده است. حال باید دید آیا حضور این بازیکن می‌تواند به پیشرفت استقلال در بخش فنی کمک کند یا خیر. استراماچونی روی هوپر حساب باز کرده تا شاید فضا برای عرض‌اندام هر چه بیشتر دیاباته فراهم شود.
 


Page Generated in 0.0048 sec