printlogo


کد خبر: 196529تاریخ: 1398/7/18 00:00
مصاحبه
صادقی: استقلال قهرمان لیگ می‌شود


امیرحسین صادقی همه مشکلات کنونی استقلال را ریشه در نوع مدیریت این باشگاه می‌داند: «همه این مشکلات به ضعف مدیریتی برمی‌گردد. سالی که از استقلال رفتم ضعف مدیریت خودش را نشان داد و دوره‌ای بود که آقای قلعه‌نویی به تنهایی جور تیم را می‌کشید، ما مدیر داشتیم ولی مدیریت نداشتیم. انتخاب مدیران برای باشگاه استقلال صددرصد اشتباه بوده است.
باشگاه پرسپولیس مدیر عوض می‌کند اما حمایت شکل می‌گیرد ولی در استقلال اینگونه نیست و اینکه معاونان و مشاوران وزیر درباره استقلال چه کسانی هستند معلوم نیست. باشگاه استقلال در چند سال اخیر خانه بعضی از آقایان شده است. آقایانی که به عنوان باند و مافیا می‌خواهند دور و بری‌های خودشان را داشته باشند و به سادگی می‌گویند از فلانی خوشم نمی‌آید، پس نباید باشد.»
صادقی در ادامه حرف‌هایش گفت: «زمانی مدیریت باشگاه دست کاظم اولیایی بزرگ، آقای دکتر قریب، دکتر فتح‌الله‌زاده و سردار آقامحمدی بود و مدیران قوی داشتیم که این اتفاقات نمی‌افتاد و ارزش بازیکنان بزرگ از بین نمی‌رفت. خود باشگاه آقای قلعه‌نویی را برای کسب تجربه به آلمان فرستاد اما مجیدی حالا کجاست؟ آن هم بعد از کارنامه خوبی که به نظر من شفر در استقلال داشت و مجیدی همکار او بود.»
مدافع سابق استقلال ادامه داد: «زمان من بازیکنان خیلی بزرگی بودند. آنها به دفتر فتح‌الله‌زاده می‌رفتند و برمی‌گشتند و تلفنی قراردادشان را بسته بودند. هوادار می‌دانست مدیری مثل فتح‌الله‌زاده چگونه است. من نمی‌خواهم از کسی حمایت کنم و حتی از فتحی هم حمایت کردم. فتح‌الله‌زاده بعد از 2 قهرمانی از استقلال رفت. خیلی ساده. منافع باشگاه وسط است نه منافع شخصی. فتحی دارد به اندازه باشگاه استقلال بزرگ می‌شود و به همین اندازه باید تلاش کند.»
صادقی در پایان حرف‌هایش مدعی شد این استقلال قهرمان می‌شود: «من قهرمانی را پیش‌بینی می‌کنم و استقلال اکنون هیچ رقیبی ندارد. سپاهان هم نمی‌تواند رقیب استقلال باشد بلکه رقیب خودش است و رقیبش مدیریت است، ما مدیریت داشته باشیم سه امتیاز در زمین گرفتن کاری ندارد.»


Page Generated in 0.0056 sec