printlogo


کد خبر: 196523تاریخ: 1398/7/18 00:00
جوکوویچ: می‌خواهم قهرمان المپیک شوم



نواک جوکوویچ گفته که قصد دارد فاتح المپیک 2020 شود. او همچنین گفته که هنوز حضورش در این مسابقات قطعی نیست.
جوکوویچ احتمالاً به همراه روژه فدرر در المپیک توکیو حضور خواهد یافت. انتظار می‌رود این آخرین رقابت آنها باشد، چون ممکن است فدرر به‌زودی بازنشسته شود.
جوکوویچ هم کاملاً آماده این نبرد است، البته به شرط آنکه مسابقات ویمبلدون با شرایط خوبی پیش برود.
او می‌گوید: «احتمال رویارویی ما در المپیک وجود دارد اما برای مثال، فدرر در المپیک ریو بازی نکرد. فصل ما طولانی است و همیشه رویدادهای جدیدی در راه است. من باید برای المپیک سالم باشم و حضورم در این مسابقات بستگی به نتایجم در ویمبلدون، برنامه زمانی تیم و خانواده‌ام دارد.
جوکوویچ هفته گذشته فاتح مسابقات اوپن توکیو شد. این اولین باری بود که او در این مسابقات شرکت می‌کرد.
بسیاری از تحلیل‌گران می‌گویند که او به این دلیل در این مسابقات حضور یافت تا از نزدیک ببیند بازی کردن در توکیو چگونه است و برای المپیک آماده شود. اگر اینطور باشد، تجربه حضور در توکیو بی‌تردید به مذاق جوکوویچ خوش آمده است.
او می‌گوید: «این زمین مناسب بازی من است و ورزشگاه هم فوق‌العاده است اما پیش از هر چیز، باید در وضعیت جسمانی عالی برای مسابقات المپیک توکیو آماده شوم. من دفعه قبلی مصدوم بودم و در شرایط خوبی قرار نداشتم. دوست دارم به فینال بروم، یعنی از المپیک پکن هم بهتر عمل کنم. برای مدال طلا خواهم جنگید. المپیک همیشه در قلب من جای دارد. حضور به عنوان نماینده کشورم در این رویداد تاریخی جذاب خواهد بود.»

 


Page Generated in 0.0054 sec